Alla inlägg den 3 december 2009

Av Louise samuelsson - 3 december 2009 11:08

Jaha då vakna man med huvud värk idag jobbigt läge....ser kallt ut gggghhhaaarrr..ska ta en långpromenad med hundarna nu...mys...

jaha hur ser min dag ut...hm kl 5 ska jag me sussen till salong viola o bli snygger om naglarna..hoppas hon ställer in en säng så kan jag sova där i en timme..sen måste jag börja slå in julklapparna dom ligger över allt....innan barna tar all tjep alla saxar ..blir bra lite julmusik...glögg och slå in paket med tjejerna...

Älskade Linda var här igår...och jag fick en fin julblomma...  

hanna hade varit med Linda i ullared...


jag fick inhandlat några julklappar till julklappsspelet igår  okså..vi ska köpa 5 paket var a 50 kr st....skitkul.,,,,5 pluss ett väntar idag tror jag...

Av Louise samuelsson - 3 december 2009 00:19

Jaha nu harj ag gjort det igen....ni vet det här med solbrännan...hade jag bara gjort som Lotta sa men icke lollo kan själv..

jag spayade mej själv när jag vakna imorse skrek evelina,,.mamma du ser hemsk ut vadhar du gjort..??

hakan var svart jag var randig i hela fejan nej hela kroppen...brunrandig men inte på baksidan för ingen hade ju hjälpt mej o spraya där...konstigt när jag spreya 2 på natten,,,hm,,,mina handflator var oranga....gud vad jag såg ut...Jag ringde Lotta o hon sa men lollo du har inte gjort vad jag sagt 30 -40 cm från kroppen i cirklar....jag tog 3-4 cm från kroppen...cirklar ?? måste hört fel....jag körde på....gick o lade mej vakna som en zebra eller jag såg kamoflerad ut naken.....hujedamej....hur katten skulle jag kunna visa mej ute.?? jag börja skrubba o skrubba mej ....men icke ....fick bort mkt i ansiktet men kroppen sket jag i.....men jag my goood ser hemsk ut....förlåt Lotta skulle ha lydit dej...tjejerna som du speja blev ju jttefina...

Skulle ju tränat ki box idag men jag kunde inte visa mej ute....puh...  

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards