Alla inlägg den 11 december 2009

Av Louise samuelsson - 11 december 2009 01:00

Undrar så vart han tatt vägen.....hörde han satsat påen ny karriär ...

till slut fann jag han...smygfilmade honom....

Av Louise samuelsson - 11 december 2009 00:32

Trodde att det var förbi att jag blivit vuxen ....men guuud vad jag bedrog mej...jag har börjat få tbka mina syner igen....undra varför--..

kolla in fotot är de4t bara jag som ser???? är det fel på mig?? ser ni  okså?? inbillar jag mig???

  

Av Louise samuelsson - 11 december 2009 00:10

Sitter framför datan igen....vart full rulle idag...stallet tog hand om nya hästen sicken dunderklump men helt ljuvlig häst...genomsnäll...

 

köpte några julklappar till puh....

 

Eva fick sin hund idag guuud så söt ...hoppas inte mina monster äter upp henne...  

 

Vart i göteborg och fikat med Peter    jättemysigt...

 

Myy goood fick reda på nu att gnällfia är en som brukar kommentera min blogg att det är nån jag börjat lära känna jttego tjej...vi ska på bio på måndag myysigt....men otroligt jag som undrat så vem denna kloka människa är,,så säger hon att hon har ngt o erkänna att det är hon som är gnällfia....guud vad najs..  

 


 

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards