Alla inlägg den 3 november 2008

Av Louise samuelsson - 3 november 2008 23:44

åå persbrant o brunberg har öppnat ögona...en inte signe än...dom är såå söta...

Av Louise samuelsson - 3 november 2008 23:41

Idag som alla andra dagar...kallt klllt....hanna spelade match idag o de förlorade snyfffft...eve tränade först lillen för Björne och det gick verkligen super bra och sedan hoppa hon bob o det gick okså superbra...Ulrika ringde från xtravaganza idag o fråga vart jag var snyfft..jag skall dit nästa måndag kl 18.30...måste komma å rätsida igen..

Av Louise samuelsson - 3 november 2008 22:52

 När Gud hade skapat Adam och Eva, hade han två saker kvar som han tänkte ge till dem.
> Gud sa: - Jag har två saker kvar till er, den ena är konsten att kissa stående...
> Adam avbröt: - Jag, jag vill ha den, det skulle vara riktigt kul, livet skulle vara mycket lättare och roligare!
> Gud tittade på Eva som nickade och sa: - Varför inte, det är inte så nödvändigt för mig.
> Så Gud gav Adam den här gåvan. Adam skrek av glädje, hoppade upp och kissade runtom, skvättande på väggarna och sprang till stranden och kissade och beundrade mönster han gjorde i sanden.
> Gud och Eva tittade på Adams glädje och Eva frågade Gud:
> - Och den andre saken som Du skulle ge bort som gåva?
> Gud svarade suckande: - Hjärnan Eva, hjärnan.

Av Louise samuelsson - 3 november 2008 00:51

 Kvinnors svenska i kontaktannonser
1. i 40-årsåldern = fyller 50 i år
2. äventyrlig = har legat med alla
3. vältränad = saknar bröst
4. medelmåttigt utseende = ful som stryk
5. vacker = patologisk lögnare
6. ständigt leende = går på droger
7. emotionellt säker = går på medicinering
8. feminist = fet
9. fri själ = knarkare
10. rolig = irriterande
11. new age = kroppshår på fel ställe
12. öppet sinne = desperat
13. utåtagerande = pinsamt högljudd
14. passionerad = sjaskigt fyllo
15. professionell = bitch
16. mullig = fet
17. något överviktigt = sjuklig fetma


Kvinnors svenska i vardagen
1. Ja = Nej
2. Nej = Ja
3. Kanske = Nej
4. Vi behöver = Jag vill ha
5. Jag är ledsen, men... = Du kommer att få ångra det här
6. Vi behöver prata.... = Nu har du ställt till det...
7. OK, gör som du vill = Passa dig jävligt noga
8. Jag är inte alls arg = Klart jag är arg, din idiot.
9. Vad du är uppvaktande ikväll = Tänker du bara på sex?


Mäns svenska i vardagen
1. Jag är hungrig = Jag är hungrig
2. Jag är sömnig = Jag är sömnig
3. Snygg klänning = Snygg urringning
4. Jag älskar dig = Jag vill pöka nu
5. Jag har tråkigt = Vill du pöka med mig?
6. Ska vi dansa? = Vill du pöka med mig?
7. Kan jag ringa dig nån gång? = Vill du pöka med mig?
8. Ska vi gå på bio? = Vill du pöka med mig?
9. Får jag bjuda dig på middag? = Vill du pöka med mig?
10. Dom skorna passar inte till dräkten = Jag är bög 
 


De fem hemligheterna för en kvinna att få ett förhållande att fungera:.
1. Det är viktigt att hitta en man som hjälper till i hushållet, som lagar mat, städar och som har ett bra jobb.
2. Det är viktigt att hitta en man som kan få dig att skratta.
3. Det är viktigt att hitta en man du kan lita på, och som inte ljuger.
4. Det är viktigt att hitta en man som är bra i sängen och som älskar att ha sex med dig.
5. Det är viktigt att dessa fyra män inte känner varandra.


Hur en man kan imponera på en kvinna
Ge henne vin, överraska henne, ring henne, ge henne komplimanger, krama henne, ta ut henne på restaurang, håll om henne, gå ut och handla med henne, le åt henne, skratta med henne, gråt med henne, ge henne smycken, kela med henne, köp blommor åt henne, håll hennes hand, skriv kärleksbrev till henne, lyssna på henne, åk till månen och tillbaka för henne.

Hur en kvinna kan imponerar på en man
Kom naken, ta med dig kall öl.

Slutligen :
En nyligen gjord vetenskaplig undersökning bevisade att kvinnor tycker om olika manliga utseenden beroende på var de befinner sig på menstruationscykeln. När kvinnor har ägglossning tycker de om män med ett kraftiga, maskulina drag.
Däremot, när kvinnor har PMS så föredrar hon män som är dränkta i bensin och antända, med saxar instuckna i ögonen och en brandyxa i ryggen

Av Louise samuelsson - 3 november 2008 00:36

Sitter o pratar me goingen Linn derner johansson ...hon är i usa och vart på halloween me sin kille ...kolla e dom inte fina?? Linn !!lova höra av de så fort du kommer hem så sa vi fiiiiikkka och jag vill veta allt du vart me om i amerikat....Men njut av bilderna på Linn o hennes kille...senare på kvällen avslutar han me sin gröna baddräkt puhhhhh...undra om det e den nya push up baddräkten för män?????

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards