Alla inlägg den 12 november 2008

Av Louise samuelsson - 12 november 2008 23:41

Ny samma dag som alltid ...åt lunch me zandra idag ..gott o mysigt..sedan var jag hemma hos henne i hennes nya lägenhet i annebeerg...stackarn där monika bor hahaha kul o höra henne faaan bästa gräsmattan i hela jävla området hehehe..skoja monken..men det var en jttefin lägenhet ...sedan på kvällen kom familjen brunberg på besök ...very nice..dom är sååå goa...hoppas dom väljer en hund då vet jag ialla fall att en av dem får ett bra liv...Viiiiikten talar vi inte om!!!!!

Av Louise samuelsson - 12 november 2008 14:57

Idag besiktigades Ragge utan problem ...nu har han fart hem till sin nya familj i mark...hoppas han får det jttebra ...snyft...Evelina har haft 5 fina år med ragge...dom har verkligen passat ihop ..Kommer och sakna han jttemkt..Även om det inte vart så mkt med oss sista månaderna så har han en speciell plats i våra hjärtan!!

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards