Alla inlägg den 24 november 2008

Av Louise samuelsson - 24 november 2008 23:56

Titta på dig själv i spegeln:  ja och jag blir lika besviken varje gång..

Gnälla: Jo, det händer.

Skrika: Oja…högt!

Sova:  älskar o sova 

Ha ångest: Ja tyvärr.

Ta mediciner du inte borde ta: Nej.

Vilja dö: Ibland.

Drömma mardrömmar:

Ta droger: Nej!

Försöka vara annorlunda: Behöver inte direkt anstränga mej för det.

Klä dig i svart: Ibland.

Gå till kyrkan: Nej.

Gå i skolan: Nej.

Röka: Nej.

Ljuga: lite nödlögner då o då..

Hata folk: Nej.

Lita på folk: Har svårt för det, men jag försöker.

VEM :

Saknar du: gamla lollo...

Vill du döda: Ingen.

Rörde dig sist: Hm…svår fråga. kanske sara när hon klämde mej på bröstet mumma...

Vill du slå: Ingen, inte just nu i alla fall. : )  


Kramade du sist: dick

Vill du prata med: Det du… : P

Skrek du på sist: vete fan

Vill du vara som: inte en valross ialla fall.

Sårade dig sist: Det låter jag vara osagt.

Vill du bli galet full med: jaaaaaa gärna supa specialiten under bordet..

Gjorde dig riktigt glad senast: ???

Fick du sms från senast: emmy

Ringde dig senast: Hm…minns inte.

Är vackrast på jorden: mina barn!!! 

Älskar du mest: Min barn!!!

HAR DU :

För många vänner: Nej.

Förföljelsemani: Nej, tror inte det  i alla fall.

Tvångstankar: Det händer.

Någon annan psykisk sjukdom: det har jag säkert,,vuxen adhd , damp,ja vete allt.

Någon fysisk sjukdom: fet och mina leder

Någon skada: det har jag nog ngt i huvet eftersom jag e som jag e.

Färgat håret: ja

Brutit några ben: Nej.

Några piercings: Nej. Har bara hål i örat.

Egen dator: Jajamän!

Bra självförtroende: Tyvärr inte. Sämre än sämst.

Kysst någon: Ja.

Köpt kondomer:ja

Tagit nakenbilder: Nej!

Sagt jag älskar dig till någon i dag: ja te mina barn det gör jag varje dag.. 

Bjudit ut någon: Nej.

Varit kär: Ja.

Dumpat någon: ja

Stulit någonting: Ja,.

Lämnat landet: Ja

Rymt hemifrån: ja

Tuttat eld på nått: Inte va jag minns i alla fall.

Gjort något olagligt: Det har säkert hänt.

HUR :

Går du: jttemkt varje dag.

Springer du: Dåligt, har inget löpsteg.

Svarar du i telefonen: ja annars får jag skäll 

Fördriver du tiden: mockar bajs tar in o t hästat mkt bra på det

Mycket pengar har du: För lite!!!

Tjänar du pengar:

Ofta bäddar du sängen: Bara den gången jag byter sängkläder.

Ofta diskar du: Aldrig! det gör min maskin

Många stör du dig på: Vet inte… Nån är det väl men…

Ofta träffar du din familj: varje dag

TROR DU :

Att du kommer bli något:nä jag e totalt talanglös

På Gud: Nej!

På rymdvarelser: räknas ann som rymdvarelse??.

Att folk tycker om dig: Nej…

På ett liv efter detta: Ja, jag tror det. Eller hoppas på det i alla fall.

Att fiskar kan tänka: Ja.

Att du kommer leva länge: Nej!

VÄLJ :

Katt eller hund: hund

Vit eller svart: Svart.

Varmt eller kallt: Varmt.

Vatten eller land: Land såklart.

Sex eller kyssar: kan man inte få båda??

Telefon eller internet: Internet…


Av Louise samuelsson - 24 november 2008 23:47

Har tatt  massa fina kort på valparna så  är sladden borta jag blir tokig...har letat överallt , den är helt borta!!!katastrof!!!!jag är så arg jag kan slänga hela datan genom fönster rutan åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå
å...

Av Louise samuelsson - 24 november 2008 22:55

Tack för ditt avtryck...,tyvärr går det katastrof just nu med min vikt jag e värsta föredöme man kan tänka sej puhhh,,,försök bara o kämpa på man lever bara en gång...lycka till kram..

Av Louise samuelsson - 24 november 2008 14:12
JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes

Igår fyllde ju vår goa Fredrik år...hur mkt ve jag ej kanske 40 ...Grattis grattis i efterskott going.....

Av Louise samuelsson - 24 november 2008 13:57
JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codesMyspace Stuff

Göran Persson var ute och åkte i den skånska landsbygden.
Plötsligt sprang en gris upp framför bilen och chauffören hade inte en chans
utan körde på grisen som dog på fläcken.
Göran sa åt chauffören att gå upp till bondgården och berätta vad som hänt.
En timme senare kom chauffören tillbaka med kläderna i oordning,
rökande en cigarr och med en vinpava i ena handen.
Vad hände, frågade Göran.
Jo, bonden gav mig vinaren, hans fru cigarren och sedan fick jag ha otroligt
skön sex med deras 20-åriga dotter.
Herregud, vad har du sagt åt dem, sa Göran?
Jo jag sa bara: Jag är Göran Perssons chaufför och jag har haft ihjäl svinet

Av Louise samuelsson - 24 november 2008 10:20

Oj vad seg jag var i dag...förskylningen börjar bli bättre...nu ska jag iväg till stallet för daniel kommer kl 11 o skor roger o då måste jag vara med för han är lite speciell o sko..ikväll är det markarbeteträning för amanda nice..jaja nu skall jag sega mej vidare i kylan puh..hatar kylan..

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards