Alla inlägg den 10 november 2008

Av Louise samuelsson - 10 november 2008 23:41

Idag har jag vart seg...undra om jaghåller på o bli sjuk..hoppas inte dt..fick massa torv idag och det gick bra alla var på gott humör och hjälptes åt..utom fredrik förståss han satt i fiket o fika antar jag...dagens ungdom..Tjejerna tränade för amanda och det gick jttebra ..stackars becca åkte av och fick ont...sara var jtteduktig trots sin rädsla kämpa hon igenom hela träningen grymt bra!! amanda var ju psykologisk haha när becca åkte av sa hon - så kan det gå sara!! haha smart o säg så te en tjej som blivit jtterädd jaja haha...

Av Louise samuelsson - 10 november 2008 23:38

Halleluja....såg han på stan igen...hoppas inte några barn tittar på din bild...

Av Louise samuelsson - 10 november 2008 23:33

Varför kommer pizzan fram snabbare till kunden, än ambulansen till patienten?





Varför finns det parkeringsplats för rörelseförhindrade framför skridskobanan?





Varför beställer folk en dubbel osthamburgare med stor pommes frites och Cola light?





Varför köper vi hotdogs i tiopack och korvbröd i åttapack?





Varför målar kvinnorna sina ögon med öppen mun?




Varför är inte ordet förkortning kortare?




Varför trycker vi på start när vi vill stänga av datorn?





Varför finns det inte kattmat som smakar mus?




Varför står det på hundmatburken 'ny bättre smak', vem har testat detta?





Alla känner väl till flygplanens svarta låda, som alltid håller sig oskadd. Varför tillverkar man inte flygplanen av samma material?





Varför trycker du fjärrkontrollens knappar hårdare när batterierna är nästan slut?





Varför tvättar vi handdukarna, händer är väl rena när de torkas?





Varför använde Kamikaze-piloterna hjälm?




Hur har man fått skylten 'gå inte på gräsmattan' ut till mitten av gräsmattan?





När ett ord är fel i ordboken, hur vet man det?





Har arbetarna på Lipton kafferast?





När jag köper en ny bumerang - hur blir jag av med den gamla?





Varför har byggnader som ska var öppet dygnet runt överhuvudtaget lås?



Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards