Alla inlägg den 16 november 2008

Av Louise samuelsson - 16 november 2008 01:39
JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes

En präst och en nunna red på en kamel genom öknen. Efter några dagar dog kamelen plötsligt.

Både prästen och nunnan förstod att de inte skulle klara den resterande resan levande.

Prästen frågar nunnan:

- "Jag har aldrig sett en kvinnas bröst, och i det här läget spelar det väl ingen roll att jag är präst, så skulle jag kunna få se dina?"

Nunnan går med på det och visar honom brösten.

- "Får jag röra vid dem?" Undrar prästen, och det går nunnan också med på.

Efter en stund frågade nunnan:

- "Fader, jag har aldrig sett en mans penis, kan jag få se din?"

Prästen går med på det och drar ner sina byxor.

- "Får jag röra vid den?", undrar nunnan. Efter att ha undersökt hans penis en kort stund får prästen en enorm erektion.

Prästen säger lite försiktigt:

- "Om jag stoppar in den här på rätta stället kan den ge upphov till liv..."

- "Verkligen?" säger nunnan.

- "Ja....."

- "Då tycker jag att du ska stoppa den i arslet på kamelen så att vi kommer härifrån någon gång!"

Av Louise samuelsson - 16 november 2008 01:27

Nu har jag kommit hem kl är halv 2 på natta o jag e svintrött druckit cider o champange o öl sen kl 08 imorse...puhhh vart på möhippa och det var jttekul...känner mej lite rund under fötterna ..klart det gör jag ju iofs alltid mina små korvar te fötter men lite mer idag...vi bowlade och av 10 tjejer kom jag 2a jag e fett grymmmmm....sedan fika vi på allum och edan fick maria blåsa 2 glas på ett glasställe...och sedan vart det fotografering...wow ska bli kul o se bilderna..maria var så fin..men först när vi skulle hämta maria var vi ett luciatåg och vi gick i 20 min ..gissa va jag var??++ sstjärngosse!!!hade fredrik sett mej hade det pirrat te i brallan på han..och sofia hade gjort 3 rätters meny...ååå va det va gott ...helt ljuvlit...

Inte vart i stallet på hela dagen snacka om ångest!!nu mina goingar nu skalll jag försöka o palla mej ner i sängen om jag hittar den...god natt

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards