Alla inlägg den 20 november 2008

Av Louise samuelsson - 20 november 2008 23:28

Min vikt går åt helvete!! jäkla skit...jag vill ju inte vara såååå fet ju...jag håller på o äter ihjäl mej...skit samma...hur katten skall man få karaktär elle vad det heter?? snart ger jag upp allt!! jag vill juuuuuu men jag klarar detinte hur katten skall jag göra?? kan allt om mat om vad som är ok o inte men jag skiter i det ju..mer nogrann vad hästarna får för mat än jjag själv...jaja ...kan nån e en bön för mej så jag kan få lite hjälp från gud..

Av Louise samuelsson - 20 november 2008 22:43
JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes

Min syster har träffat en ny kärlek skööönt för den andra var en jubelidot..en jävla idiot...

skönt att det börjar ordna upp sig för henne...jag är glad för hennes skull..synd att vi inte träffas så ofta..borde göra det mer...man leveer bara en gång ...

Av Louise samuelsson - 20 november 2008 22:28

Idag har dick vart mkt piggare...många svullnader har gått ner och han kan röra sej bättre..skönt..tänkt mkt på det som hänt och mkt snurrar med alla tankar man har...Idag kom janne hem från sjukhuset sköönt...dick vart hos han idag..jag e jtteförskyld och eve har legat hemma med hög feber idag så jag fått ta hela stallet själv idag puh..hoppas fredrik kan hjälpa mej lite imorn hmmmmmm...

Av Louise samuelsson - 20 november 2008 22:25
movie" value="http://www.youtube.com/v/0heobGq3D7A&hl=en&fs=1">

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards