Alla inlägg den 17 november 2008

Av Louise samuelsson - 17 november 2008 10:17
JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes

Ett medelålders par från pajala längtar en kall vinter till värmen på mallorca där de gifte sig för 20 år sedan..Mannen åker av olika skäl ner dagen före hustrun..När han checkat in på hotellet upptäcker han att hotellrummet har dator och internet. Han beslutr sig för att skicka ett meil till hustrun. Han stavar tyvär fel i meiladressen och i cyber rymden betyder det att mailet hamnat hos någon annan. I detta fall hos en prästänka i sörmland ,som just kommit hem från makens begravning. Sonen finner henne avsvimmad vid datorn och läser.."Till min älskade hustru, jag har precis kommit fram . Jag förstår att du är förvånad över att höra från mig, men de har datorer här numer och jag ville passa på att meila. Allt är förberett för din ankomst imorn. Jag ser fram emot att träffa dej då. Hoppas din resa blir lika problemfri som min.

Ps. Det är verkligen hett här nere....."

Av Louise samuelsson - 17 november 2008 06:14

En man hade betalat ett luder för att suga av honom, horan sade till mannen att säga till när det räckte.efter ett tags aktivitet så började mannen att skrika: sug sug! blås blås! sug sug! blås! varpå ludret blev förbannad och sade: hur sören skall du ha det, skall jag suga eller blåsa? varför skriker du blås för? ja va fan, du höll på att suga in lakanet i arslet på mig!

Av Louise samuelsson - 17 november 2008 06:01

Dagen igår mådde jag in te så bra...tävlingar i stallet o jag satt i domartornet me fredrik puh och ann och sara..det gick bra ...ann var liiiite neervös...underläppen darra av nervositet och örona var röda..eller kanske hon bara var lite kluuuven ...banan ju hennes bästa vän o idag var hon juinte banchef...men hon klara det galant förrutom att hon prata snusk ganska mkt me mej o gredrik så vi blev generade...jaja dagens ungdom...det tog mej 4 timmar att mocka 4 enkla boxar var tvungen o vila efter varje....höet tog okså ett tag ..men men..Eve tävla ganni och han var trött ..han hade gått ett ordentligt pass för eamon dagen innan..och då vart han super fin...hoppas han blir ponny för han är verkligen fin annars blir han en sööt liten häst..se på mej jag e ju jäkligt söt för min längd haha..

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards