Alla inlägg den 14 november 2008

Av Louise samuelsson - 14 november 2008 22:26
JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes

Det var två fruar som hade varit ute och roat sig. På vägen hem kom det oundvikliga när man dricker mycket, de blev "kissnödiga". De såg sig om efter någonstans att göra det de måste, och fick syn på kyrkogården. Sagt och gjort (nöden har ju ingen lag) de gick dit och hukade sig ner bakom varsin gravsten för att utföra sina behov. När de var klara hade de ju inget att torka sig med, så den ena frun använde sina trosor och kastade sedan bort dem. Den andra frun hade väldigt fina och dyra trosor så hon ville inte kasta bort sina, men hon hittade en blombukett som hon använde istället. Resten av färden hem gick utan några vidare missöden.

På morgonen dagen efter, ringde den ena fruns man till den andra fruns man, och sa lite oroligt.
- Jag undrar vad våra fruar gjorde igår egentligen, min fru kom hem utan trosor.
- Och min fru hade ett kort i springan, och på det stod det "Vi glömmer dig aldrig! från grabbarna på brandsstationen!"

Av Louise samuelsson - 14 november 2008 22:17

Två berusade alkisar promenerar längs stranden, då de får se en livlös man ligga vid strandkanten. De går fram och tittar på honom.
- Vi måste få liv i honom, säger den ena.
- Hur då? undrar den andra.
- Hmmm.. vänta här, säger ena alkisen och går iväg till papperskorgen som finns en bit bort och rotar.
Efter en stund hittar han ett sugrör.
- Vad ska du med sugröret till? undrar den andre.
Alkisen med sugröret drar av mannens byxor och kör upp sugröret i rumpan på honom och börjar blåsa.
- Va fan gör du? undrar den andra alkisen.
- Snart sörrö... kommer han att vakna till liv.
Efter ett tag orkar han inte blåsa mer.
- Nu får du ta över!
- Okej, säger den andra alkisen. Men jag tänker fan inte blåsa på samma sida som du haft i munnen. Jag har sån jävla bacillskräck. Så han vänder på sugröret och började blåsa från andra änden...

Av Louise samuelsson - 14 november 2008 20:14

Här sitter jag ensam...hanna spelar match o där e dick, jag e inte välkommen för jag lever mej in i spelet för mkt o jagar på alla ..faan kan ju inte ens kontrollera mej på en plan..värsta föräldrer som skriker domarjävul m.m..och Evelina rider för fulla muggar idag..åkte hem kl 8 och då var hon forfarande inte klar..så nu sitter jag här ensam i mörkret och deppar..just nu sitter fam cramer o äter fondu låter gott det hade jag velat prova..har aldrig ätit det i hela mitt liv..

Fick höra för några dagar sedan att en ung lovande irlänsk youngrider hade tatt livet av sig ..han hade hängt sig i sin häst box ..hästskötarn hittade han där ..snyft fyy vad hemskt..men jag antar att det är tufft i denna värld så mkt krav så mkt prestationsångest..allt blir en kamp om överlevnad ..han hade vart lite deppad men vem e inte det..usch tänkt så mkt på det ..stackars kille och hans familj...varför måste allt vara så svårt i livet..det är en tuff värld..

Av Louise samuelsson - 14 november 2008 00:07
JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes

Ja hitta n fin bild på en brud i frillesås...tycker jag känner igen na...hon har gjort ngt med läpparna....du ska få lite av mej me när du går på nästa förvandling....

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards