Direktlänk till inlägg 24 december 2009

God jul...

Av Louise samuelsson - 24 december 2009 06:32

Vakna 5 imorse med massa konstiga tankar..jag är ju sån som älskar julen..försöker glömma mina hemska minnen o gå vidare..men det tynger en,,önskar att allt vore enklare...att man bara kunde radera sin barndom..

det går inte att sitta hemma o tycka synd om sej själv jag måste vidare men hur? min pappa ringde mej o sa att han inte kommer men det visstejag redan...det har han inte gjort på flera år. mamma vill   jag inte ens tala om större egoist får man leta efter...så många sår hon lämnat i min själ hoppas jag inte nån får uppleva..de kommer aldrig att läkas..gode gud låt mej aldrig bli som min mamma..ofta har jag funderat varför hon födde oss barn över huvud taget????hon har aldrig gett oss barn kärlek bara massa sår.  sår som aldrig går o läka..

varför kan man inte bara koppla bort den tiden o gå vidare varför måste den tiden göra så ont..?? Ska jag ha dåligt samvete för att hon sitter där ensam idag?? neej säger alla...men det har jag..varför? antingen e jag fucking onormal eller så har jag ett hjärta...hm.. jag inser att  jag har en egen underbar familj och jag skulle aldrig göra så mot dem som jag fått utstå från min familj asså mamma pappa broder...PSYKISK TORTYR.. varfr kan jag bara inte glömma??  jag har en underbar man jag har underbara döttrar jag har underbara svärföräldrar jag har underbara linda... jag har underbara vänner... så varför kan jag inte bara gå vidare o släppa det gamla som hänt o bara koncentrera mej på det som verkligen e bra för mej?

man lever bara en gång o det är inte nån lång tid ..jag  måste göra det som r bra för mej o min familj...inte samma misstag som min mamma..

min barndom komer aldrig tillbaka...men jag kan göra min ålderdom bra..allt blir vad man  gör det till ...jag måste ta steget..jag måste verkligen det..inte för andras skull utan för min egna skull..Lollo du finns..


 
 
Ingen bild

gnällfia

24 december 2009 08:29

GOOOOOOOOOO JUUUUUUUUUUUL! Du ar kommit jätte långt i tankarna med vad det gäller dott förflutna. Jätte bra. Ta var apå dig o din familj o mys nu i masssor i jul. Du har ett jätte stort hjärta o e 1000 tals milsifrån att vara som din egoistiska mamma. Du kommer aldrig att bli som henne heller.

 
Ingen bild

Ingela

24 december 2009 09:15

Lollo ! risken att du ska göra som din mamma, existerar inte ! Du är en sådan mysig o underbar människa så tänk inte ens tanken ! Tror många barn skulle vara lyckliga om de hade en mamma som dina döttrar har! Kram på dig, ha en underbar jul med din fina familj

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise samuelsson - 7 februari 2010 00:24

Min mamma ringde inte ens och gratulera mig... så mkt betyder jag..ska jag bry mej?? klart man gör fast jag vill inte..jag orkar inte bry  mej men en mamma e ju alltid en mamma..finns det nån som inte vill bli ä lskad av sin mamma tror inte det.. ...

Av Louise samuelsson - 7 februari 2010 00:10

Jag har verkligen världens bästa svärmor och svärfar.. Dom ställer upp i alla väder..älskar dom av hela mitt hjärta...dom är som om dom vore min riktiga mamma o pappa ....mina har ju aldrig funnits där inte alls....så träffa jag dick och fick en ma...

Av Louise samuelsson - 7 februari 2010 00:00

Idag har jag ätit skit men vad samma man lever bara en gång...hehe innan toy så var jag och handla jag körde hanna till lindås jag fixa på krk..hm full rulle.. Så kom jag till toy och där möttes jag av mia och fick en underbar blomma med kaktussa...

Av Louise samuelsson - 6 februari 2010 23:50


Vad ska man säga ...våga knappt titta på heidi idag...såg inte bra ut alls...på kvällen åkte evelina och massera henne och borsta henne...hon kändes lite bättre kanske fanns det hopp..jaha vad gjorde jag mer... kom 2 tim sent till toy pga heidi,,,,me...

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards