Alla inlägg under augusti 2008

Av Louise samuelsson - 26 augusti 2008 00:44

-9,5 kg...när jag vägde mej idag ..åå äntligen under hundrakilo strecket...ska aldrig över det igen..idag har jag mått toppen...jag tränat på xtravaganza och det kändes jttebra...gick på löpbandet i 60 min 5,5 km jippii ... men tyvärr märks det inte ett dugg på kläder o sånt än snyft. men det kommer väl.och alla är verkligen helt underbara på xtravaganza....Rozie är den jag pratat mest med och hon är bara helt underbar...peppar mig som katten..

och imorn skall jag o wilma hitta på ngt men jag vet inte vad än ska bli spännande hehe älskar den ungen ...tack gode gud att jag börjat gå ner i vikt börjar ju och må såå bra mkt piggare och gladare ..här kommer några bilder på mej ..

Av Louise samuelsson - 25 augusti 2008 00:24

Jisses nu har jag klarat av att banta i 24 dagar ...stolt över mej själv...mått bra idag...gått super på tävlingarna idag me. sista tävlingen med märren i veckan åker hon hem igen...snyft men det känns bra evelina gjort ett bra jobb och det är nog tur att inte rasmus godtog mitt bud jag lade i juni....hur go hon än är så är hon ju gammal och luftsnappar och svårriden..så jag hade ju aldrig kunnat sälja na igen..kommer och sakna henne ´jttemkt..det blev inte någon hoppning för ragge idag han hade tappat en sko så han har fått lite vila...kan va gott det me. Har funderat mkt över hela hästsituationen ska vi köpa häst eller ha det som vi har det? har vi råd och ha häst? egentligen inte...alla hästar som vi har ägt har bara blivit sjuka och skadade..Klart evelina vill ha en egen häst..men hon har ju en hel drös hon kan rida utan att betala..men ska hon ha en egen o sedan andras?? hjälp mej ge mej råd nån!!!får ju inte glömma att jag har har ju en dotter till...hon skall ju ha sin del me ...åå va jobbigt allt är har funderat o funderat o funderat i flera månader nu..men men allt löser sej...

Jo nu te parningen ....med chivavan gick det inte alls!! han tyckte nog att alice var för läskig men så kom evert när vi skulle åka hem de som hade gården men jtte fin jack russel hane och snacka om bra timing jag förklarade att det inte gått me den lille och hon sa att jag gärna fick låna hennes....och pang 2 min senare satt de fast...skickar med en bild när evert e på utställning...visst e han fin!!!

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards