Alla inlägg under augusti 2008

Av Louise samuelsson - 13 augusti 2008 12:25

HEjsan...idag 13 dagen segt segt segt.....inte gjort ngt alls idag...malin och kidsen vär här o hälsade på en stund ...sååå söta ungar hon har...

Faaan börjat få konstiga tankar ...har det ngt med dieten och göra tro?? hmmmm alice löper som katten hujedamej...ska jag para na nu eller ska jag vänta?? kul och ha valpar till jul....nä fy faraoo ..men jag har ju tre kunder som väntar på att alice ska få valpar med en chivava ..pratade med vetrinären idag och de sa att det var bara och köra på om hon var frisk...

Guuuud en  big mac nuuuuu..

Ska köpa nya pulver idag och hoppas jag får väga mej men det e nog för tidigt än...Jag känne rmej ensamnast i hela världen och vara tjock ...eva och malin bantar jag fattar nada de e ju så himla fina som de e ju...hade vart överlycklig omjag sett ut så...men trivs man inte själv så e det ju så ...och jessica säger att hon behöver gå ner meeen goood hon har inte en gnutta fett på kroppen och ser ju fprtfarande ut som hon är 20...åååååå varför åt jag mej te denna kropp...varför kanjag inte vakna och allt e borta...jag vill bli lollo igen.....jag vill bli jag...ge mej styrka nåååååån!!!!!!

Av Louise samuelsson - 11 augusti 2008 23:24

Dags igen,,,dag 11 snart slut och jag har fortfarande inteballat ut,,,,stolt övermej själv...Idag har varit en stressad och seg dag...när ska ngt spännande hända????mina dagar lik...idag var henrik lanner och kollade när evelina visade hans hero för kunder...det gick jttebra..hoppade även roger lite men mamma mia han var astrött..seg seg..Karro kom o lämnade lace..och först gick det väl inte helt super men eve gav sej inte o tillslut blev det bra...hon är inte helt lätt...hanna skulle pierca naveln idag men ångrade sej TACK o lov....Lisa fick inte några valpar snyyyyft men skall kolla upp henne nu annars får alice rycka in..

skulle vart på mötet idag men när jag ringde sa de att de bara skulle gå igenom böckerna och dethar ju jag gjort men att det var viktigt att komma nästa vecka...Nä dags och fortsätta se på os...kram

Av Louise samuelsson - 11 augusti 2008 13:48

Dagen börjat bra ...ingen hunger...hovslagarn vart o skott roger ...jag på möte ikväll på xtravaganza och det skall bli spännande..Nu tänker jag inte något alls på mat och godis..verd..

herreguuud inget händer imitt liv..samma samma samma..

skriver mer ikväll och hoppas det hänt mer då...Jag e stolt över Marie-louise Ardin hon kom 2 a i öppna klassen i nordiska mästeskapen i fälttävlan....wow grattis..tjoho


Av Louise samuelsson - 10 augusti 2008 16:07

RE ang filmen....vår älskade häst gjorde sönder sina hovar förra sommaren ....åkte till första vetrinären och han sa att det var kört fanns inte ngt att göra...snyft...Cadiz vara bara 6 år..men jag gav mej inte vi åkte till ale kliniken till vetrinär mikael svedberg och han sa det här fixar vi...han och hovslagaren björn berg gjorde ett fantasktisk jobb och lyckades rädda han ,,,det var en pärs fick åka till kliniken nästan varje vecka med han..Vet sa att han hade på pålagringar på frambenen och att han troligen inte håller som tävlingshäst...nej nej eftersom min dotter tävlar bara hoppning blev det tufft beslut vi fattade...Evelina ville inte sälja han till någon privat ryttare... så kom min älskade styvdotter sandra ståhl på att jag kunde prova o ringa till polisen...hon brukar jobba i stallet hos polisen...vi bestämde att vi sklulle göra en tokig film jag visste ju hur cool han är...Sara (surr) carlsson stod för filmandet och vi började filma....ja reultatet kan ni ju se....skicka filmen till polisen och dom gapskrattade o sa till mej att av alla tokiga filmer de fått så var denna nummer 1...men dom gilla va de såg och tog hem han på prov...så kom samtalet ...dom vill köpa han..så nu är vår älskade Cadiz polishäst i göteborg...enda gula polishästen....han har det fantastiskt bra..men vad vi saknar han...han har en enorm personlighet.....han är underbar...visst är det en söt solskenshistoria!!!!

SAra och Zandra tack för all hjälpa ska gottgöra er ni är underbara tycker jttemkt om er!!

Av Louise samuelsson - 10 augusti 2008 16:02
http://www.youtube.com/watch?v=7Luz0pEKTRk

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards