Alla inlägg under september 2008

Av Louise samuelsson - 30 september 2008 14:23

Det var ett en kille och en tjej som var rumskamrater på en internatskola och
de började så småningom närma sig varandra.
Men de tyckte det var lite pinsamt att vara öppna med det
så de bestämde sig för att säga "ska vi spela poker" istället för "ska vi ligga med varandra".
Detta funkade jättebra tills en dag då killen frågade:
- Ska vi spela poker?
- Nej, jag ska spela fotboll nu, sa tjejen.
Killen blev lite sur men accepterade det. Efter ett tag så kom tjejen hem och sa:
- Matchen blev inställd så jag kan vara med på poker iallafall.
- Jag orkar inte, jag har redan lagt en passians

Av Louise samuelsson - 30 september 2008 14:21

Varför skapade Gud Eva?
- Adam hade ont i högerarmen

Av Louise samuelsson - 30 september 2008 14:20

Två norrmän gick på en strand då en fiskmås flög förbi och
sket den ena i huvudet, varpå den andra norrmannen sa:
- Ska jag hämta papper?
- Nej, nej, den har säkert redan hunnit flyga minst en kilometer.

Av Louise samuelsson - 30 september 2008 14:18

En man gick till ett bordell och frågade vad de hade.
- Jo, en nigress kostar 500 kr, och en blondin 400 kr, sa damen i receptionen.
Han hade bara 400 kr så det fick bli blondinen.
20 år senare kom han tillbaka till samma bordell.
När han kom in fick han syn på samma kvinna han för tjugo
år sedan hade köpt lite kul av, och hon sa:
- Du har en son, han är bartender i baren här på bordellet och väntar på dig.
Mannen gick till baren och förklarade hur det gick till, men hans son sa irriterat:
- Jag är son till en hora, bartender på ett bordell,
och ser min far för första gången vid 19 års ålder.
- Nu ska du FAN inte vara oförskämd,
hade jag haft 100 spänn till så hade du varit neger!!!!

Av Louise samuelsson - 30 september 2008 14:09

Evelinas blivande tävlingshäst....Twix...sponsrad av carro lundbergskan som fött upp denna maffiga hingst....längtar redan till han är 3......

Av Louise samuelsson - 30 september 2008 14:06

Sara carlsson...surr

Av Louise samuelsson - 30 september 2008 01:08

Av Louise samuelsson - 30 september 2008 01:02

Fredrik sa att han tatt ledigt för bröllop..hm hittade ju hans bröllopsfoto från i somras....e dom inte vackra ihop...

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards