Alla inlägg under september 2008

Av Louise samuelsson - 30 september 2008 00:55

Jaha verkar mysko...trodde det var travhästar han körde inte åsnor!!!han kanske borde packa bättre.........

Av Louise samuelsson - 30 september 2008 00:14

Av Louise samuelsson - 29 september 2008 23:45

Ny dag slut puh.. slit o släp. mått mkt bättre idag..Märren gick bra idag...känns som om det e på rät väg..gött..annars min dag som vanlig mocka , ta ut hästarna , fodra,köra, prata snusk,göra mat,ja så e mina dagar..fick massa torv idag uggh det var tungt men det var en jttefin torv..vart i frölunda med nettan o eve så att dom äntligen fick pierca naveln..kanske hade vart ngt för mej..hahha då får man lyfta på övermagen om man ska kunna se ngt alls hheheeller kanske ska jag ta i ögonbrynet då blir jag ju cool. nä det e nog intemin grej kanske ska chocka alla o göra det i tungan..kanske slutar o prata en massa snusk då..eve hoppade carros nya häst lite idag..hehe hon var ju för rolig..kan nog bli riktigt bra..Hanna tränat i 3 tim innebandy...imorn ska jag te gymmet uggh ma good...har inte fått aha känslan för att träna än..kommer det?? alice har börjat o bli tjocker ...hoppas bara det är 2 valpar ..dum jag e som parar henne så sent på året närjag inte kan ha dem ute..hmm jaja inte alltid så smart som jag ser ut..herreguud ni skulle sett mirco istallet idag...han var på hur gått humör som helt hehe...undra vad som hänt???nu ska han bju hem oss te sej på kroatisk afton me kroatisk mat ska bli spännande...tror inte att det inträffar..saknade några i dag snyft !!!vart var ni!! vet ni jag ska köpa mej en kamera mobil nu o då e ni inte säkra för att hamna i min blogg...så se upp...papperaziiii kommer....

Av Louise samuelsson - 29 september 2008 02:41

Nu har han vart på löp igen...han är lite udda vår lille fredrik...jaaa gissa vem som e han...ann bli inte generad....

Av Louise samuelsson - 29 september 2008 01:47

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards