Alla inlägg under september 2008

Av Louise samuelsson - 29 september 2008 00:59

Det kom in en rånare på spermabanken å skrek: - Öppna kassaskåpet! tjejen påpekade för rånaren att detta är en spermabank och vi har inga pengar. Rånaren skriker: - Det skiter jag i öppna ändå!! Kassörskan öppnar kassaskåpet o som hon sa står det bara små burkar sperma.

Rånaren skriker: - Ta fram en av burkarna , öppna locket och drick upp!! Eftersom hon är hotad gör hon det. - En till skriker rånaren! Hon gör som hon bllir tillsagd och dricker en till. Då tar rånaren av sig masken o där står hennes man o säger: -Se det var väl inte så jäkla svårt!:)

Av Louise samuelsson - 29 september 2008 00:56

Av Louise samuelsson - 29 september 2008 00:51

Två idioter var ute och gick, då de träffade de på en tjej som fått problem med cykeln. Den ena idioten ville hjälpa henne medan den andre gick vidare. En stund senare kom idioten cyklandes på tjejens cykel å mötte den andra idioten.

-Tog du hennes cykel?? Ja hon blev ju så glad när jag fixade cykeln , så hon slängde av sig alla kläder o sa. -Ta va du vill ha , å jag har ju ingen användning av hennes kläder!!!

Av Louise samuelsson - 29 september 2008 00:37

Läraren ställde en fråga till en sovande elev. Lisa.

-Vem skapade universum? Jonny som satt bakom lisa ,stack henne med en pEnna,

-"herregud" skrek lisa.

-Jättebra sa läraren och lisa soMade om....Efter en stund frågade läraren lisa..

-vem e år herre och räddare? ännu en gång sticker jonny henne med sin penna,som den vän han var....-jesus kristus ropade lisa. "jttebra" säger läraren nöjd och lisa somnar om ännu en gång....sedan frågar läraren lisa .

-vad sa eva till adam efter de fått sitt 23 barn?? Ännu en gång fick Jonny rycka in med pennan. Denna gången hoppade lisa till och skrek"

-OM DU STICKER DEN DÄR JÄVLA GREJEN I MIG EN GÅNG TILL SÅ KOMMER JAG ATT BRYTA AV DEN OCH TRYCKA UPP DEN I RÖVEN PÅ DEJ!!!!

Av Louise samuelsson - 29 september 2008 00:29

3 sexförbrytare satt o väntade på bödeln för de skulle få sina kukar borttagna som straff. Den första mannen gick in till bödeln ,ut till de andra hördes ett låångt utdraget aaaajjjj. Sen gick nr 2 in , det hördes ett kort aj. När den tredje gick in fråga han bödeln hur han gick tillväga eftersom den första skrek ett långt aaaj  och den andra ett kort aj.

-Jo, svarade bödeln jag går efter deras yrken. Den första som var inne han var snickare så hans sågade jag av, den andra som var innevar frisör så hans klippte jag av med en sax. Den tredje började skratta hysteriskt. Bödeln undrade vad det var som var så kul.

-Jo sa den tredje, jag är glassfrsäljare så min får du suga av!!!!!

Av Louise samuelsson - 29 september 2008 00:19

Kommit hem från bion nu...get smart var jtterolig..idag har evelina vart o tävlat grynet ...första klassen gick jttebra men andra klassen gick inte så bra...men men bara och ta nya tag..hanna vann  sin fotbollsmatch...ihaooo.

haft städ dag istallet idag puh. lagom kul. ..

Idag fick eve samtal om att märren skulle povridas idag fastän de vet att  hon har hovböld hmm. eve sa att hon var jttehalt då vart de jttesura presis som om det vart vårt fel att hon fått en söm i hoven ..e så trött på denna förbaskade storyn att jag orkar snart inte mera. dom är så tykna och elaka..men mendet kommer och förlora på det. jaja. jobbigt att gå o oroa sej hela tiden ..ont i magen. skönt när detta helvete e över. har fått massa roliga historier idag skall skriva av dem och lägga in men det tar nog några minuter...

se på bilden så förstår ni hur jag känner mot viss person!!
Av Louise samuelsson - 28 september 2008 23:35

Hej, svarar en liten flickas röst i telefonen.

- Hej vännen, det är pappa. Är mamma i närheten? säger Gunnar.
- Nej, pappa. Hon är uppe i sovrummet med farbror Bosse.

Efter en kort paus säger Gunnar:

- Men du har ingen farbror Bosse, vännen!

- Jo det har jag, och han är uppe i sovrummet med mamma!

- Okej då. Jag vill att du gör en sak åt mig. Lägg ned luren, spring uppför trappan, knacka på dörren och ropa åt mamma och farbror Bosse att min bil precis körde upp på garageuppfarten.
- Okej pappa!

Några minuter senare kommer den lilla flickan tillbaka till telefonen.

- Jag gjorde som du sa pappa.

- Och vad hände?

- Mamma hoppade upp ur sängen utan några kläder och sprang omkring och skrek hysteriskt. Sedan snubblade hon på mattan och föll nedför trappan. Nu ligger hon bara där och hennes nacke har vridit sej konstigt.

- Åh herregud! Farbror Bosse då?

- Han sprang också upp ur sängen utan några kläder. Han verkade jätterädd och hoppade ut genom fönstret och ned i swimmingpoolen. Men han måste ha glömt att du tömde den på vatten för att rengöra den. Han slog i botten och ligger där utan att röra sej.

Efter en lång paus säger Gunnar:

- Swimmingpool? Ursäkta men då har jag ringt fel nummer.

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards