Alla inlägg den 1 februari 2009

Av Louise samuelsson - 1 februari 2009 14:31

vart och vägt mej nu..- 4.5 kg ....2 hekto sen är jag under 100 strecket jipppppiii...känns jttebra...

Av Louise samuelsson - 1 februari 2009 12:37

> > En ung nygift kvinna hade varit och inhandlat en garderob på
> IKEA. När
> > hon kom hem började hon att montera upp den. Utanför hennes fönster
> > fanns en busshållplats.
> >
> > Precis när hon var klar med garderoben körde bussen förbi och
> > Garderoben föll ihop.
> >
> > Hon kliade sig lite i huvudet och monterade sedan ihop den igen.
> >
> > Strax därpå kom nästa buss, och garderoben föll ihop som ett
> korthus.
> >
> > Hon ringde då till IKEA och talade om vad som hänt. De lovade att
> > skicka dit en kille som kunde fixa det.
> >
> > Montören kom dit och fick ihop garderoben. Men precis när den var
> > färdigmonterad igen så kom bussen och garderoben föll ihop.
> >
> > När han för andra gången fått ihop garderoben gick han in och
> > ställde sig i den för att se vad det var som egentligen hände.
> > Just då kom kvinnans make hem.
> >
> > Han var nyfiken på hur garderoben som hans fru hade inhandlat såg
> ut,
> > och stegade in i rummet där garderoben stod.
> >
> > När han beundrat den öppnade han garderobsdörren för att se hur den
> > såg ut på insidan.
> >
> > Maken och montören tittade ett ögonblick på varandra och sedan sa
> > montören: 'Du tror väl inte mig, men jag står faktiskt här
> > och väntar på bussen.'
> >

Av Louise samuelsson - 1 februari 2009 12:35

Ungarna är på sina träningar nu och jag har var ute o gått i en timme ...men utan musik trist,,,men det var helt underbart...tappat några kilon känner jag när jag går...ska väga mej idag puhh..

Av Louise samuelsson - 1 februari 2009 10:40

Inte sovit så bra inatt..puh..men men..men nu mår jag bra,, haft jttekonstiga drömmar om allt möljigt konstigt ...jag som aldrig drömmer..hehe...jaha vad händer idag...stallet ..sedan är det flera innebandymatcher..så vi ar in till geborg ikväll nån gång...sedan skall jag till jess o vägas puhhh..men känns bra är inte hungrig alls...kan tillo med laga mat nu...hehe...funderar mkt hur vi skall göra med alla hästarna..är jttekluven..jag vill bara ha 2..så det lutar väl åt....

kan vara skönt..eve fått några erbjudande men inget som lockat än jttemkt men vi har iallafall på gång om dom åker hem...

Av Louise samuelsson - 1 februari 2009 00:59

Känns mkt bra idag..vart i gång hela dagen full rulle...var hemma hos susanne o magnus på kvällen och spelade yatzyyyy gissa vem som vaaannnn daaa...jag e bäst nä nu ska jag sova kram allihopa...

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards