Alla inlägg den 7 februari 2009

Av Louise samuelsson - 7 februari 2009 17:53

Konstiigt normalt längtar man efter sötsaker men jag längtar efterrrrrr sprit...öl..hur normalt är det..jag har aldrig vart stor i drickandet men nu längtar jaag efter det....men man får många verd tankar..

saknar inte mat alls ....trodde jag skulle läängta ihjäl mej efter mc mat som jg älskar ,,,men jg har inte ens tänkt på det...

känns skönt att vara så fokuserad nu so jag är..det har aldrig hänt tror jag att jag inte ens tänker mat o godis...menjag är gld över det...flera sagt till mej idag att det syns i ansiktet...trevligt...men det känns inte så mkt än..inte mer än att jag mår mkt bättre...piggare gladare....

nä nu skall jag ta mej en lång promenad och sedan in i duschen o sedan iväg till kerstins fest ska bli jttekul skriver mer i natt kram ..

Av Louise samuelsson - 7 februari 2009 17:47

Känner mej lite snuvig...skall på 50 års fest idag..jihaooooo ska bli kul...idag var eve med roger o tränade för eamon hickey och det gick jttebra...verkligen..blev helt chockad...trodde han skulle vara livrädd o så..

hannas match blev inställd laget kom inte...


Ja då till kämpandet med vikten..det går bra..men tråkigt...


Av Louise samuelsson - 7 februari 2009 01:55

Idag när hannas kille kom hit fick han en present med 2 foton på hanna  av haanna i en dubbelram o när han öppnade paketet blev han helt tyst och nästan började gråta o så sa han fan va fin hon är så kom en tår han blev verkligen rörd.......ååååå snacka om att jag smalt eller!!! faan dick spydde när han fick foto på mej ....

Av Louise samuelsson - 7 februari 2009 01:38

Jaha en dag till mot slut..nice..jag mår toppen ...jag mådde inte så bra på dagen förrut....hade ont magen....men men ..det hör nog till bara..skulle vilja ha en iskall öl nu så jag e på väg o bli tokig...

Eve fixa stallet galant...jag skulle ha tränat idag men är jtteförskyld ..en ska erkänna att jag har absitnens.....

hade sen träning slutade kvart i tio...så jago eve åkte till gbg o kollade på peters match jag hade ju lovat o hämta han hehe..åå vilken underbart spännande match..4-4 dom var asdduktiga...hade med sig supportar från gais tror jag det var..hehe dom var jttegalna...när jag gått ner ska jag o g-marie ta några öl innan matchen och sjunga hejaramsor...ihaoooo...

När vi är på matchen får jag sms av karro att hon är bowlingsugen..hehe så lycckades vi få me peters bror o dick fick köra hanna till göteborg mitt i natten hehe men bowlat fick vi ..självklart looosa jag stort...jag kom sist som vanligt...iofs jag var inte lika dålig som karro hon var verkligen illa...men hon fick hjälp av anders hela tiden...

skönt o göra saker så man slipper o tänka på mat...

Vilket fall som helst mår jag bra...

Saknar vissa personer väldigt mkt ..ni vet vilka ni är....jag har inte glömt er ..


Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards