Alla inlägg den 14 februari 2009

Av Louise samuelsson - 14 februari 2009 14:49

Underbart ute...kört hanna till peter..hon saknat han så mkt dessa två dagar herreguuud ...önskar man kunde vara så kär...häftigt...hoppas han blev glad för sin present...evelina är oh hopptränar roger och vegas o det hade tydligen gått jttebra...kul..sedan skall jag o eve åka till nk och köpa kläder känns billigt puh ...men vad gör man inte för o fjäska lite.


Bantningen går bra men det känns inte ngt alls ...är så trött på pulvret men men..i dont give up...


Imorn ska vi bowla igen jihaoooo vi är flera styken ska bli kul älskar o bowla men jag förlorar ju faaaaaan jämt...nu e jag handikappade med mina naglar....hoppas killarna är män nog o spelar me vänster hand istället.....


Alice fått en torkad tjursnopp uggghh men hon älskar det sen skall vi ut på en motionsrunda alie o jag..



Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards