Alla inlägg den 23 februari 2009

Av Louise samuelsson - 23 februari 2009 10:11

Vad är modigt?

Att berätta för din fru att du har en älskarinna?

 

Extrem skidåkning?

 

Att hoppa ut från en helikopter i full fart?

 

Att skälla ut chefen?

 

Att köra i över 300 km / timme en motorcykel i rusningstrafiken?

 

Att hoppa bungy-jump?

 

Att jaga vildsvin beväpnad med endast en kniv?

 

 

Allt detta är ett skämt.....

 

 

 

 

....riktigt mod ser du bilden...

 

Av Louise samuelsson - 23 februari 2009 08:54

Jihaoooo....ny dag ..mår jttebra..ska städa lite innan jag far till stallet..idag blir det träning på xtravganza..och inhandla mer pulver...

Det blev ingen vägnng igår hos jessica jag fick inte ihop tiderna....varför känns det inte ngt att ja går ner  i vikt..men det har nog med att göra att jag har så mkt o gå ner..segobert..jag har hittat en sån fin annorak som ag skall köpamej o hänga så har jag den som ett av målen att komma i..har inte haft sån jacka på 25 år...

Av Louise samuelsson - 23 februari 2009 00:38

åå jag tyker så mkt om dessa pojkar...som är helt underbara hjälpsamma, roliga, omtänksamma....kan inte med ord beskriva..grymm -marie har gjort ett bra jobb..hehe..

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards