Alla inlägg den 17 februari 2009

Av Louise samuelsson - 17 februari 2009 22:29

Var o motionerade med annsi pansi...underbart gick 4 km....hög musik jihaooo..sedan tog vi en kaffe på fyren underbart....

bantningen går super bra...

och jag mår bra..

jobbigt med allt vatten bara ...

åååå på fredag skall jag fara me alla 4 barn till tyskland oh shoppa llite nice...skönt o bara komma iväg lite...lukta på lite öl typ...

kan ju titta på den fina utsikten oja ...

bara skönt o komma iväg lite..


Av Louise samuelsson - 17 februari 2009 14:39

Nu lagar jaj mat igen...solen skiner underbart ...vill bara ut..ska snart ut i motionsspåret igen...härligt..man får ån kick av att träna...älskar det

man mår så mkt bättre efter en träning...

Av Louise samuelsson - 17 februari 2009 09:32

Älskar Odd molly...

köpte denna fina till evelina men den var för STOOOOOOr...eller rättare sagt blivit för stor...evelina har andvänt den bara en gång ...snyft..

Av Louise samuelsson - 17 februari 2009 08:38

Hola hola.....pigg än så länge...vakna åkte o morgonfodrade hästarna...mysigt men kallt..liza smet ut skulle absolut med..men hon tyckte det var kallt för hon borrade ner hela sig i min luva på jackan..hehe kanske inte så bra o ha na i  nacken när man kör bil,,men hon är för stor för att ha i bh n nu haha jag hade henne i bhn när hon var valp för hon var jttedålig o vetrinären trodde inte att hon skulle överleva ...hon var ca 1 vecka gamal när jag såg att hon knappt levde i korgen dom andra valparna åt o åt liza var iskall .tog upp hennemed fingret och hon bara hängde...gjorde hjärtmassage oh till vet...men jag klara henne hon kunde inte vara i korgen för dom andra var dubbelt så stora som hon..hon orkade inte alls..dom 2 första dygnen matade jag henne me en pip 2 droppar varje halvtimme...hon spydde o spydde ..vet sa jag skulle ge upp ..men vi klara det nu har vi världens underbaraste lilla flicka ..liza är galen har nog inte alla hästar i stallet antar jag ..hehe..och hon har fått en styvpappa me...inte illa..

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards