Alla inlägg den 18 februari 2009

Av Louise samuelsson - 18 februari 2009 10:39

Nu börjar ja grubbla igen vill inte det...vill inte det...

inte med min vikt inte...

utan Evelina..vet inte vilket ben vi ska stå på..eve fått några olika erbj inför sommarn med hästar menj ag vt ju inte ..vad är bäst?? ska man skicka hem den vi sagt ska hem elle ska vi fortsätta med han? äh mkt tankar i huvet idag..jobbigt när man inte är miljonär...tll hösten får eve sin nya unghäst men de ska ridas in då och det ser hon frammemot för den ska ju inte säljas...allt är kluvet...hur många ska vi ha??

hon vill gärna ha 10 st jag vill bara ha 2...och göra ett bra jobb...hjälper inte o fråga na för hon älskar alla hästar...hade ag tatt dit en fjording hade hon älskat den me..så mkt av besluten måste jag fatta ..det är mkt i skolan ..hon har blivit erb 3 sommarjobb ska jag skicka iväg henne.????..hon vill göra allt...2 är hästjobb o ett i butik...vad  vad...frågar jag henne så tyker hon allt är bra...men jag måste tänka frammåt...skickar jag henne till danmark så ser jag inte henne på hela sommarn oh det vill jag nog inte även att eve vill det så sätter jag nog stpp för det...gode gud hjälp mej med o fatta rätt beslut för en gång skull...

Av Louise samuelsson - 18 februari 2009 09:39

Jihaoooo...neej kolla vädret man blir deprest...trött på kyla....jaha vad händer idag...städa städa...handla klart till hannas kalas imorn..helt otroligt att hon fyller 15 år redan..tiden går fort..min lilla prinsessa som jämt skulle ha alla dessa prinsessklänningar..ska ut på en motionsrunda nu och sedan stallet o fodra o sen städa o handla jippppiii nån som kommr o hjälper mej??

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards