Alla inlägg den 5 februari 2009

Av Louise samuelsson - 5 februari 2009 01:08

snart dags o hoppa isäng,.....

fortfarande inte nån hunger gött fortfarande jttemotiverad..det är bara 80 dagar kvar hehe...

försökte o baka idag men det är ju inte så lätt o baka utan indigrienser så det blev som det blev..men men..

Tog en promenad på kvällen härligt med evelina o peter..an gnällde redan när vi kom till evas brevlåda åå kallt vi går inte lååångt va ....mes..men vi var ute en timm typ..

mer har inte hänt i mitt liv idag...nu är det den 5 och jag fyller år...fyy vad gammal jag är nu..vill inte det ju...jag vill vara 20 för alltid..

ÅÅ jag fått present av susanne och magnus att jag skall få gå till frissan imorn kl 14 jippii tusen tusen tack...love u...nu skall jag försöka sova har häcken full imorn..god natt alla goingar

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards