Alla inlägg den 16 februari 2009

Av Louise samuelsson - 16 februari 2009 20:20

Vart i kungsbacka skogen o motionerat med ann,,sedan vvar jag hos jessica oh mätte o vägde oss....8.3 kg minus jihaoooo oh hela 31.5 cm totalt bort...jessica okså jtteduktig...massa kilon o m bort grattis gumman ....vågar inte skriva hur mkt ifall hon inte vill det...

men det var mkt ialla fall...

evelina fick hoppa över bandyn idag för foten så hon var sur o nu när jag kommer hem vad gör hon ju hon är ute o springer...puh...hon skulle vila foten ..tar na i örat sen...jäkla unge får man säga så?? jaja ..whatever....

Av Louise samuelsson - 16 februari 2009 10:45

Av Louise samuelsson - 16 februari 2009 10:06

vakna imorse av att peters ena sko låg brevid mej i sängen puh ...liza hade bärt upp den i sängen och hade huvudet på den...sedan bädda hon ner skon i sin korg...hon måste sakna dom snyft..hehe jag tatt flera kort men hanna får hjälpa mej o lägga in bilderna sen...hon är såå söööt liza..

Av Louise samuelsson - 16 februari 2009 09:47

Jihaooooo....dag 22 ...mår förvånadsvärt bra...känner mej pigg..känns iofs inte så mkt viktmässigt ...alltså negång..men det kommer väl...alla kläder som börjar bli för stora skall jag slänga direkt..har kommit i 3 byxor som jag inte kunnat använda innan..det känns bra...jaha vad händer idag ?? skall snart ut med liza o alice i skogen..sedan åker vi till stallet o arbetar i några timmar..hem o dricka motionera kl 4 med ann i kba skogen... kl 6 köra tjejerna till innebndyn...hanna ska träna eve titta på ...fått nån blödning i foten så eves fot är helt blå...så hon får varken rida eller spriinga eller innebandy idag...den måste läka...sedan när jag lämnat tjejerna skall jag hem till jessica o myyysssa...

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards