Alla inlägg den 24 februari 2009

Av Louise samuelsson - 24 februari 2009 23:43

Gått bra idag med bantnigen ..var o gick i en timme nice...det har inte hänt så mkt idag utan samma gamla vanliga...hanna mest inne på sitt rum pluggat o pluggat......

Av Louise samuelsson - 24 februari 2009 18:55

Ska iväg strax o motionera...hög musik o snabb takt det e nice... i kylan...men gott..

vvar på garli med anna o hanna idag mumma...jag älskar verkligen deras sallader..fter promenaden e det dags för pulver...mumms...men nu känns allt så mmkt bättre..

Jennifer är på väg te akuten...hoppas det går bra för dej gumman...kram.

imorn ska jag o eve vara ridlärare igen haha..fett nice

ska skynda mej nu så jag kan hem o se på linda rosings programm hehe..


Av Louise samuelsson - 24 februari 2009 10:03

Nu har jag ätit havregrynsgröt med bär i ...ngt jag aldrig trott att jag skulle göra alltid vart äcklad av gröt fast jag aldrig testat..men vet ni det var jttegott....nyttigt...gott jihaooo....

Av Louise samuelsson - 24 februari 2009 09:29

Jag har tandvärk....jag har blivit straffad för att jag retat en person i helgen för tandläkarn så fåååår jag sååå ont själv....har fått tid på fredag puh...vissa straffar gud direkt..ot i hela kinden o örat...stakars mej huuuuu...why why why...

Av Louise samuelsson - 24 februari 2009 08:49

Jihaooooo...jo jag skall förklara vad jag  rozie kommit fram till....min mage har helt ballat ur med pulver mitt huvud lika så..jag vart hos läk 3 ggr och haft sjukt ont i magen..häromdagen fick jag nog...mina tarmar funka inte som dom skulle..bokade in ett möte på xtravagaza  igår kväll och nu har jag börjat ngt som heter halvfart...man äter efter deras grejer o tar 2 påsar pulver om dagen o 2 ggr mat...mkt  tänka  på  vad som är ok o inte...sitter o lusläser boken nu...men det verkar inte så svårt som jag trodde..nu kommer jag o trppa ner och inte gå ner så mkt i veckan men skit samma nu kan jag skita igen och fattar ni hur glad man kan vara att få skita har insett efter några veckor utan skita hur viktigt oh gött det är hahaha det lät det....men det e sant..tarmarna måste funka..jag har vart helt knäckt...nu börjar jag bli glad igen jhaooooooo...

Av Louise samuelsson - 24 februari 2009 00:30

Tomt i mitt huvud jag borde sova men orkar inte sova...vart o tränat idag jttegott....hade ett samtal med rosie o det kändes bra...nu blir det gröt frukost imorn...har fått en helt ny plan känns undrbart...efter träningen så solade jag o tjejerna underbbart!!!!!man mår så härligt efterråt..

tjejerna for iväg o tränade innebandy.....gick bra men evelina vill ha riktig träning det har dom inte i laget...tävlingsmänniskan i henne som vanligt när hon ska göra ngt ska det vara bra...så nu skall jag kolla på klubbar till henne...hanna skall kolla på ngt lag på söndag....jobbigt om dom inte kan vara i samma lag puh....men hanna vill inte samma som evelina...svåårt....hon tycker att det är skitkul o spela o hon behöver detta inte bara hästar...men åka te gbg några dagar i veckan vet inte om jag pallar det eller jo det gör jag nog...

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards