Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Louise samuelsson - 3 februari 2009 21:15

överlevt idag me..puh..känner mej lite off nu .. men men..

Jag vart ute på en promenad med malin mysigt ..hon är duktig hon kämpar med cambridge..kämpa på malin du fixar det här..

var o fika med ann fast jag drack bara the...jttegott..

fortfarande intehungrig..

faan är det med mej helt off..jaja ..kan inte skrika jihaooo hela tiden..

måste städa har inte lust alls ååå va trist...

jag har nog nån sjukdom i huvet ena stunden är jag jtteglad andra stunden off...tänker väligt mkt  på allt..nä  jag skall gå o sätta på en film o koppla av i soffan nu...kommer tebaka sen kanske lite glaare då..

Av Louise samuelsson - 3 februari 2009 08:27

När jag vr o fodra i stallet så hörde jag på radion att Britney skall ut på turne och att hennes ex pappa till hennes barn skall följa med som barnvakt ÅT SINS EGNA BARN...och för det får han 30 tusen i veckan pluss en lägenhet i varje stad som är i...wow...Bara för han gängat med henne....

Jag provade den taktiken med dicken...men jag fick en liten lägenhet i tölö...och ett tält  hmmmm .....och ett kinderägg...på 17 år,,tänk om jag fått te det med mr pavic då hade jag hamnat på avenyn det ni.....hehe


jaja undra vad mina vänner fick..hehe


Av Louise samuelsson - 3 februari 2009 08:22

Jihaooooo...var magiska ordet...prova o skrik jihaooo på morgonen guud vvad det hjälper jag lovar..vart och fodrat hästarna ...mysigt..alltid lika glada när man kommer...skall snart slänga på mej hörlurarna som jämt åker av om jag inte gått ner i vikt i örat än förståss hehe..och ta mej en timmes promenad...nice..har ju nya löparskor eller vad man kallar deet med sttdämpare o allt...haha...


Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards