Alla inlägg den 9 februari 2009

Av Louise samuelsson - 9 februari 2009 23:27

puh...just nu är det segt..känner mej helt ur balans...jag måstejagmåste...men jag skall inte ge upp..vart hos karro idag o fixat naglarna...huuu va konstigt det kännsmed långa naglar,,,jttekonstigt..men det blev fint..var o solade underbart...hur härligt som helst...provade lyxvarianten idag med ac o citrondoft hehe...

imorn bitti kommer peters bror och skall rida igen...hehe imprest..

jaja ska försöka sova nu...god natt

Av Louise samuelsson - 9 februari 2009 23:07

- var män får sin styrka ifrån - och varför kvinnor av och till känner sig tömda på energi !!


Av Louise samuelsson - 9 februari 2009 12:27

Fick skäll av peter idag för att jag inte skrivit ngt omhan på ett tag på  min blogg..så nu är det väl så att jag får göra det...

ja det finns massa tokiga saker o skriva  om han....haha han är helt galen...

Vi tycker otroligt mkt om han och jag tänkte adoptera han ...

Hela huset är tomt när han inte är här..hehe ..

Hanna har bivit en helt annan tjej...mkt gladare o öppnare..

Peter du är en helt underbar o go kille,,,,

(hoppas jag fjäskat tillräckligt nu))






Av Louise samuelsson - 9 februari 2009 11:44

Hur låter det då??

Man tänker ju väldigt mkt när man bantar så här många verd tankar i huvet..bara det här med att kunna skita..det ingår ju liksom i det dagliga behovet..man brde ju ha massa gifter o skit som skall ut ...jag undrar hur tarmarna funkar om man bara ska käka pulver..jobbar dom överhuve taget...?? va faan jag  är tjej ..då skall man väl inte längta efter o få skita !!!!det har jag aldrig gjort innan...

Av Louise samuelsson - 9 februari 2009 11:33

vaknade och for före frukost till gymmet o tränade underbart satt sedan o njöt i massagestolen...tror jag somna där ..köpte veckoransonen med pulver...huuuu...

känns så trist just nu...men jag skall klara det jihaoooo...

Det känns som om folk tycker  man e trist för man inte äter eller fikar..men det är det..jag kommer aldrig mer i mitt liv att kunna fika som jag gjort innan 5 ggr per dag..

Det är kul evelina har börjat tycka det är kul med o träna o så...igår promenerade hon i 2 timmar..ttrorhon har sprungit o gått varje dag....fast hon tränat hästarna i stallet ...känns toppen ....kanske är hon kär?? hehe..

skall hem till karro ikväll o få fixat naglarna ...jag aldrig haft långa nails så det kan vara intresant hur dt kommer o funka...

Av Louise samuelsson - 9 februari 2009 00:54

Äntligen snart slut...guuud vad trist det är ...idag sa dom i stallet att jag inte är samma gamla glada lollo snyft....undrar om dom vil attjag skall äta ngt????+huuuuu jag är inte annorlunda...jag är lollo ...jag mår mkt bättre...jag har bara vart lite låg idag...jag har bestämt mig attinte gå  hem till folk på fest jag fixar inte det än....jag blir deprest av det..alltså när jag ser andra äta massa godsaker...god natt

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards