Alla inlägg den 1 oktober 2008

Av Louise samuelsson - 1 oktober 2008 23:15

jaha då va man åter här...idag har vart en bra dag...mått bättre och känt mej gladare men veta fa  varför..

var o åt lunch med malin hon är så go..händer ju som  sagt inte så mkt i mitt liv. vikten går segt men jag kämpar ..jag äter men jag äter rätt..det är inte så svårt nu när man vet....man känner sig ensam om att ha dessa problem men jag vet att överallt i hela världen kryllar det av tjocka som vill ner...men ändå känner man sig så jäkla ensam..alla runt omkring mej e smala o fina...kommer jag o bli gladare om jag blir smal?? piggare?? vete katten men det är ju min dröm...I min dröm där är en smalare lollo som är lika vild som jag var i min ungdom..kanske inte lika vild men nästan..jag var en ganska kaxig tjej som älskade livet..jag var en sport nörd jag tränade varje dag jag spelade fotboll o handboll och simma före och efter skolan..hade massa kompissar ..

Min dröm var att bli polis ...men jag orkade knappt plugga pga att jag träna så mkt..träningen var verkligen mitt liv..JAG ÅNGRAR AV HELA MITT HJÄRTA ATT JAG HOPPA AV GYMNASIET...varför ??? hur kunde jag vara så dum att jag börja på natur?? hur kunde jag vara så dum att hoppa av efter 1 år??? Idag är jag proffisionel häst utsläppare....ihaooo.. ungdomar hur ni är mår hur jobbigt det är hur tråkigt det än är i skolan GE INTE UPP...jag gjorde det och jag ångrat mej hela livet.....gå gymnasiet...!!!! ååå vad  jag skulle vilja ha ett riktigt jobb men jag kan ju inte ngt alls ...jag skall försöka o vända mitt liv kanske kan nån ge mej tips....jag vill bli Lollo.....Men jag har i alla fall tatt steget o börjat...min viktnedgång kommer o ta tid för jag har massa o gå ner men jag skall klara det...ngt i livet måst jag klara...kan bara ändra det själv..man lever ju bara en gång.. Idag är den första dagen för resten av ditt liv---eller va katten det stod ....

Av Louise samuelsson - 1 oktober 2008 22:15

Detta var den sexigaste bilden jag hittade på dej,,,,,kanske kan du meila  mej nya??

Av Louise samuelsson - 1 oktober 2008 22:13

här är susannes framtidsbild!!!!!!!

Av Louise samuelsson - 1 oktober 2008 22:04

Monikas kent...på väg till semester till grekland...trodde han skulle vinka av mej men o nej,,,,,

Av Louise samuelsson - 1 oktober 2008 16:00

Av Louise samuelsson - 1 oktober 2008 00:48

IT-party nu på Tisdag!


Som vanligt i början av September så kör  IT-avdelningen igång årets party som blir ett av de vildaste partyn i stan...
Lämna alla hämningar hemma och slå dig lös med oss på det vildaste, galnaste, utanför-gränserna-partyt i år.

Vi gör det på IT-viset, så peppa dig själv för bästa humör.

Vi bifogar en bild från förra årets party, när partyt var som hetast, så att du får en hint om vad som väntar...!!!



Kör hårt - livet är kort...



Hälsningar
IT-avdelningen

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards