Alla inlägg den 8 oktober 2008

Av Louise samuelsson - 8 oktober 2008 23:01

Idag har vart som alla andra..depp glad jag allt på en gång..tack alla ni som ger mig så himla fina inlägg jag blir så glad att ni bryr er tack!!! I dag ringde he man..o sa att ev. skulle märren åka imorn huuu..tänk om jag äntligen skulle få detta ur världen...men samtidigt vill jag inte bli av med henne. guud vad  jag kommer och sakna henne. en stor sten kommer o släppas från mej när hon åker ..idag har jag syndat vad det gäller maten faaan...såå dumt..men jag skall inte ge up men jag har vart på väg nu med allt som hänt ..jaja livet e hårt. jävla marielouise som tvingade mej te mc idag!!!!!hehe .

Av Louise samuelsson - 8 oktober 2008 23:00

Lite annorlunda ortsnamn! 

  • Bockens backe - Valdemarsvik
  • Djuparöven - Boxholm
  • Gubbens hål - Valdemarsvik
  • Gökadalen - Boxholm
  • Gökshult - Boxholm
  • Horsköpet - Mjölby
  • Kåtebo - Linköping
  • Könserum - Åtvidaberg
  • Lilla Runken - Norrköping
  • Näckviken - Finspång
  • Ollastugan - Linköping
  • Ollondalen - Valdemarsvik
  • Runkbacken - Norrköping
  • Rumpebo - Kinda
  • Silkespungen - Söderköping
  • Slaka - Linköping
  • Stora Runken - Norrköping
  • Strutarna - Linköping
  • Ståndstorp - Kinda
  • Surpungen - Valdemarsvik
  • Tuttebergen - Kinda
  • Tuttorp - Linköping
  • Ållonö - Norrköping

I resten av Sverige:

  • Anusviken - Mora
  • Arslet - Tingsryd
  • Bröstet - Lidköping
  • Fyllesjöpungen - Ronneby
  • Gammal-Olabröstet - Älvdalen
  • Helveteshålet - Sjöbo
  • Horans torp - Stockholm
  • Jungfrupattarna - Nyköping
  • Kukasjärvi - Övertorneå
  • Luderbygget - Orsa
  • Mahas bröst - Vimmerby
  • Märafittan - Åre
  • Porrlandet - Piteå
  • Pungpinnan - Håbo
  • Röva - Lysekil
  • Sexträsket - Bjurholm
  • Smisken - Katrineholm
  • Snopplyckorna - Vimmerby
  • Snopptorp - Eskilstuna
  • Stjärten - Falun
  • Stor-Sexberget - Bjurholm
  • Stora Flatan - Södertälje
  • Stygg-Homomyran - Nordanstig
  • Sugaren - Älvkarleby
  • Talltutten - Strängnäs
  • Tiggaretutten - Mösterås
  • Valefittan - Lysekil

Och till slut våra internationella vänner:

  • Bögballe - Danmark
  • Condom - Frankrike
  • Enda Horan - Irland
  • Fucking - Österrike
  • Knüllenwald - Tyskland
  • Kuken - Vitryssland
  • Rumpa - Nigeria
Av Louise samuelsson - 8 oktober 2008 10:41

kolla bilderna faan jag ser ju pervers ut....inte ens när jag är oskylldig och bara ska kramas så kommer peckförbannelsen in....

Av Louise samuelsson - 8 oktober 2008 10:37

Återigen ser det ut som om jag tar på en en penis när jag blir fotad...här e jag med fredrik som för dagen ser ut som lie mannen...marielouise fotograf..

Men allvarligt det ser ju verkligen ut på fotona som om att jag tar dem på pecken ...läger upp en gammal favorit igen Mircooooo...

 Jag skulle bara krama dom men samma omen på bägge fotona uggghh,,

Av Louise samuelsson - 8 oktober 2008 10:28

Susanne och karro och jag....guud vad vackert..marie-louise var på hugget me sin kamera...o vips så var vi framme fotogenick jag alltd e eller va det nu heter...

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards