Alla inlägg den 16 oktober 2008

Av Louise samuelsson - 16 oktober 2008 23:40

idag har inte det hänt så mkt..min vikt ...hmm jo det går väl sådär...är inte minsta motiverad,,men jag måste, hoppas jag fixar det bättre när allt är ur världen..mina problem..måste lösa sig snart innan jag går under eller blir tokig eller ngt..imorn skall jag träna ska bli kul (eller hur) guud va negativ jag låter..jag vill inte ngt heller än o bli glad ..bli mej själv igen inte nån jäkla psykoooo.r.e.s.p.e.k.t

Av Louise samuelsson - 16 oktober 2008 23:39

 

Vad har män och moln gemensamt? Klicka på mig!

När de dunstar blir det en bra dag

**************************************************
******************
Vad är en man i saltsyra?


Ett löst problem

**************************************************
******************

Vad säger en man som sitter i vattnet till midjan?
Klicka på mig!

Det här går över mitt förstånd

**************************************************
******************

När är en man värd 10 kr?
Klicka på mig!   Klicka på mig!

När han hämtar kundvagnen

**************************************************
******************

Vad är skillnaden mellan en man och yoghurt?


I yoghurt finns det kultur

**************************************************
******************
Vad kallas män som mist 90% av sin intelligens?
Klicka på mig!

Änkemän

**************************************************
******************

Varför finns män över huvudtaget?


För att vibratorn inte kan klippa gräsmattan Klicka på mig!

**************************************************
******************

Av Louise samuelsson - 16 oktober 2008 14:25

Av Louise samuelsson - 16 oktober 2008 10:37

Av Louise samuelsson - 16 oktober 2008 10:08

Pappan ringde sin husläkare och lät direkt hysterisk: "Min femåriga son svalde just ett kondom!" "Var inte orolig, jag kommer snart och tittar till honom." Just som husläkaren skulle ge sig iväg på hembesöket ringde pappan på nytt: "Doktorn, nu behöver ni inte komma över. Jag hittade en annan kådis!

Av Louise samuelsson - 16 oktober 2008 10:05

Pappan säger till sin son:
- Snart kommer storken med ett litet syskon till dig.
Sonen:
- Ditt jävla pucko! Hela stan dräller av brudar, och du går och knullar storken!

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards