Alla inlägg den 4 oktober 2008

Av Louise samuelsson - 4 oktober 2008 23:57

Av Louise samuelsson - 4 oktober 2008 23:44

Det var en man som plötsligt blev impotent. Han gick till doktorn för att undersökas..Doktorn säger : -musklerna runt din penis har förtvinat, men det finns en utväg. Vi opererar in musklerna från en elefantunges snabel runt sin penis. Det går mannen med på. några dar senare går mannen ut med sin tjej på resturang, när de sitter till bords känner han hur det börjar röra sej i byxorna. Till slut gör det rikigt ont! Han öppnar gylfen för att lätta på trycket . Plötsligt kommer kuken fram, glider över bordet, greppar en fralla från brödkorgen och försvinner sen ner i byxan igen.

-oj säger den chockade tjejen, kan du göra det igen?  Med tårar i ögonen o röd i ansiktet svarar han: -ja kanske men jag vet inte om jag får plats med en fralla till i röven!!!

Av Louise samuelsson - 4 oktober 2008 23:36

En man och en kvinna hade varit gifta i trettio år . De bestämde sig för att återuppleva sin bröllopsresa och åkte till florida där de hyrde en lägenhet. PÅ Morgonen vid frukosbordet efter en het natt. tittade kvinnan på sin make ömt och med lidelse sa. "vet du, det bränner lika mycket i bröstvårtorna på mig när jag ser dig som för trettio år sedan!"

-Inte så konstigt sa maken..."den ena hänger i teet och den andra ligger i gröten"!

Av Louise samuelsson - 4 oktober 2008 23:31

Nu får du allt komma hem vi saknar dej i stallet...vi behöver få lite ordning på torpet...skickar me en bild på mej så du inte glömmer mej...hallleluja moment....

Av Louise samuelsson - 4 oktober 2008 23:26

Barna börjar bli stora bägge är ute ikväll o jag gillar det inte alls...snyft..bättre de e små o man kan säga te dom mars i säng....eve tävlat grynet idag och var jttenöjd!!!!! kommer te baka snart...

Av Louise samuelsson - 4 oktober 2008 23:21

Oh mätt mätt vart hos jessica och lars på supergo middag o efterrät----mumma...efter maten blev vi så sega slappa i soffan..såg på stjärnor på is..helt ok..fortfarande mätt..sen mitt uppi allt går Lars o tömmer diskmaskinen...och jag o dick fattar vinken dags för lördagspöket för lars så jag o dick fick knalla hem så glatt...han kunde ju dagt det på ett fint sätt eller hur hehehehehe...jaja stå för dina fisar Lars....

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards