Alla inlägg den 2 oktober 2008

Av Louise samuelsson - 2 oktober 2008 23:45

Fredrik skall på bröllop så nu har han tatt sin nya hemdesignade motorcykel te norrland...ha en underbar helg....kanske e din häst kvar när du kommer hem ...lovar o ta väl hand om han...

Av Louise samuelsson - 2 oktober 2008 22:08

Nu ska jag sätta mej o kolla på hells kitchen ...han är hur ball som helst..han är som ridläraren på krk Fredrik Jonsson  ..hård som faan. Hans elever gråter efter lektionerna och likadant gör gordons elever me...undra vad gordon och Fredrik har gemensamt??  kanske bröder för de är ganska lika...

Av Louise samuelsson - 2 oktober 2008 21:51

Tack alla ni som ger mej kommentarer och tips och råd..det betyder jttemkt tack ..ber om ursäkt att min blogg blivit så snuskig ..men det är bara sån som jag är jag är ful i mun och bara tänker snusk ni som inte pallar det kolla på bingolotto eller ngt i stället..hehe. jag försöker o skärpa mej hela tiden men det går ju inte jag blir tokig faan jag ser peckar överallt..vet inte vad jag lider av men ngt e det ia lla fall..spelar inte nån roll vem jag pratar med kommer bara in på snusk hela tiden,,finns det medecin? pratar snusk me alla förlåt!!! varför kan jag inte vara normal som mina vänner. ingen av dem e sån som jag förrutom när dom är med mej..då kommer dom ej undan..men klart jag är skadad jag får ju massa snuskiga sms och mail i mängder varje dag inte konstigt att jag blir som jag blir..det är ert fel ni vet vem ni är!!!!!ni har hjärntvättat mej eller nåt..huuu

Av Louise samuelsson - 2 oktober 2008 21:49

Förlåt om jag skrämde din son hehe...himla goo kille...men han såg lirädd ut för mej haha,, jag e inte så farlig..

Av Louise samuelsson - 2 oktober 2008 20:47

Tack Maja vo go du e.....kram

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards