Alla inlägg den 13 oktober 2008

Av Louise samuelsson - 13 oktober 2008 23:43

Tack för att du villle dela med dig av ert familjefoto...va fina ni är...tack!!!

Av Louise samuelsson - 13 oktober 2008 23:30

Polisen: Ni körde för fort!
Kvinnan: Oh, jag förstår.
Polisen: Kan jag få se körkortet.
Kvinnan: Jag skulle gärna ge er det, men jag har inget.
Polisen: Har ni inget?
Kvinnan: Jag har förlorat det fyra gånger för att ha kört onykter.
Polisen: Kan jag istället få se registreringsbeviset.
Kvinnan: Tyvärr inte.
Polisen: Varför inte?
Kvinnan: Jag har stulit bilen.
Polisen: Stulit den?
Kvinnan: Jaa, och jag har dödat ägaren och styckat honom I bitar
Polisen: Vad har ni gjort?
Kvinnan: Delarna av honom ligger i plastpåsar i bagageutrymmet ifall
ni vill Kolla.
Polisen tittar på kvinnan, backar långsamt därifrån, och ringer efter förstärkning. Inom några minuter kommer ytterligare fem polisbilar och ett polisbefäl närmar sig med dragen pistol.
Polis 2: Kan ni gå ur bilen?
Kvinnan: Är det något problem?
Polis 2: Min kollega har sagt att ni har stulit den här bilen, och mördat ägaren.
Kvinnan: Mördat ägaren?
Polis 2: Ja, kan ni vara snäll och öppna bagageluckan?
Kvinnan öppnar luckan, men där finns inget.
Polis 2: Är det här er bil?
Kvinnan: Naturligtvis, här är registreringsbeviset.
Polisen är alldeles tyst.
Polis 2: Min kollega säger också att ni inte har något körkort.
Kvinnan gräver i handväskan, tar upp sin plånbok, och räcker sedan över körkortet.
Polis 2: Jag måste medge att jag är konfunderad. Min kollega har berättat att ni inte har något körkort, inget registreringsbevis, att ni har stulit bilen och mördat ägaren!

Kvinnan: Jaha och snart påstår han väl att jag körde för fort också???

Av Louise samuelsson - 13 oktober 2008 23:28

Pojken kom hem efter att han hade haft sex för första gången.Pappa som ville ställa upp för sin son sa.
- Om det är något du vill fråga om så ska jag försöka svara så gott jag kan.
Pojken- Njaa jag vet inte.
Så pappa hämtade två öl och sa.
-Kom och sätt dig ner så kan vi prata, jag har ju varit med lite längre än dig, så fråga vad du vill ska jag försöka svara.
Pojken- Hur länge har man ont i stjärten.

Av Louise samuelsson - 13 oktober 2008 22:52

Till o börja med så har bantningen gått jttebra idag...ngt positivt...

men allt annat är kaos..hästen hästen hästen...skitsnacket skitsnacket...vill inte ha det så här mer snälla hjälp mej nån...jag går snart isönder...fick sms av ägarn att hästen är såld och hämtas i slutet av veckan men när jag smsa han som ska ha sålt den så skrev han bbara till vem?? slutsats alltså inte såld!!!! jag blir toki.

Hästvärlden känns så rutten just nu ...jag är så trött på att vara lessen jag e trött på att vara orolig jag e trött på att allt är kaos...dagarna går o går o går..men inget händer..pratade me h ikväll o han är så  snäll han tröstade mig ,,,jag är inte ensam. tydligen men men ..känner mej mest ensamast i hela världen...så här dåligt har jag inte mått på flera år....min psoriasis blir värre o värre ...vad skall jag ta mej till......

Av Louise samuelsson - 13 oktober 2008 01:02

Av Louise samuelsson - 13 oktober 2008 00:34

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards