Alla inlägg den 10 oktober 2008

Av Louise samuelsson - 10 oktober 2008 23:34

tio dagar kvar tills alice ska få valpar,,,

Av Louise samuelsson - 10 oktober 2008 23:12

I helgen är det sm i ponnyhoppning på krk...och jobbiga hemska bortskämda ungar...ååå blir tokig på dem...springer och skriker och gör jäkelskap hela tiden ...uuuu .

Idag har vi vart hos ankan på hoppkurs...med lillen gick det jttebra men bob var sig inte lik alls.. han var sur  grinig ja vete katten va det var med han. hoppas han inte har ont ialla fall.

regnet pissar ner o va depp man blir..imorn upp tidigt igen och ork int..hoppkurs igen o det e iofs jttekul...ryck upp dej lollo!!!!!!!

Av Louise samuelsson - 10 oktober 2008 22:10

Dröm

Det var tre killar som var ute i skogen och tältade. En morgon när de vaknade sa den ena killen:
- Jag drömde en så jädra go dröm i natt, jag drömde att en skit snygg brud runkade av mig.
- Konstigt, sa den andra killen, jag drömde exakt samma sak.
Då sa killen som hade legat i mitten:
- Det drömde inte jag, jag drömda att jag var ute och åkte vasaloppet!

Av Louise samuelsson - 10 oktober 2008 22:08

Pensionärsträff

En gammal man var på pensionärsdans. Hans problem var att han inte haft sex på väldigt länge. Han hade dansat med alla gamla damer men han hade inte fått napp. Frustrerad gick han fram till en dam och sa:
- Skulle du vilja rulla runt i sänghalmen med mig? Du får 200 kronor.
- Okej, svarade damen. Jag är inte den som säger nej till 200 kronor. Med färdtjänst begav de sig hem till mannen. Efter ett kort förspel drog de sig in i sängkammaren. Mannen njöt verkligen av sexet, men förundrades av hur trång damen var trots sin ålder. Efter akten sa han:
- Om jag vetat att du varit oskuld skulle du fått 500 kronor.
- Om jag vetat att du verkligen kunde få stånd hade jag tagit av mej trosorna.

Av Louise samuelsson - 10 oktober 2008 22:07

En blondin sade till sin sängpartner för tillfället:
- Idag träffade jag en mycket snäll kille som gav mig 5 kr. bara för att jag skulle klättra upp i ett träd!
- Dummer, han ville ju bara se dina trosor!
Nästa dag:
- Idag träffade jag en mycket snäll kille som gav mig en glass bara för att jag skulle klättra upp i ett träd!
- Dummer, han ville ju bara se dina trosor!
- Ha, ha, idag lurade jag honom, jag hade inga!

Av Louise samuelsson - 10 oktober 2008 20:59

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards