Alla inlägg den 15 oktober 2008

Av Louise samuelsson - 15 oktober 2008 22:48

Carina är en av de goaste jag käner saknar verkligen henne ...kan vi inte träffas nån dag?? o göra ngt tokigt..

Jo titta noga på bilden visst ser hon snäll ut...jajaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..nu vad som hände innan striptisen...jo in på scenen kommmer in en dominant kvinna med piskan i högsta hugg..Madame Kerstin!!!fy faan den kvinnan hade man inte velat ha med o göra..fullknökat med folk runt scenen .. frivilliga går fram o blir piskade i arselet med byxorna nere vid käna ...idioter sa vi hur katten kan man tända på det....ingela gick okså in på scenen hahahhaha ni skulle sett na...galen som hon är..så går tanten runt med piskan o slåg o då putter carina mej in på scenen så jag ramlar o kerstin tar tag i min arm o drar mig dominant fram te sitt altare där hon binder sina kunder.. jag skrek o publiken jublade..carina höll på o  kissa på sej...jaja..jag var totalt livrädd ...kerstin viskade i mitt öra lugn jag skall inte träffa dig..o du får behålla buxorna på ...skönt tänkte jag o gick me kan la bju på mej själv lite..huuuu. jag blir binden och jag hör piskan i luften som lät som en bomb mot mej...o den träffar!!! fyyyy faaan va ont jag svimma nästan av smärta..den träffa mej rätt i arselet...jag blev helt svullen kunde inte sitta på flera dagar..jag var helt blååå...ni skulle sett mej..puhh. carina !!hämden e ljuv...

Av Louise samuelsson - 15 oktober 2008 22:35

nu ska jag berätta om den oskylldiga kvinna jag är..Carina ringde o fråga om jag ville me till eroticmässan på ericsberg ..men jag ville inte jag e ju så känslig för sånt ..men carina lovade mej att vi bara skulle dricka kaffe(hehe)..jaja ok jag fick lida mej iväg me dem ...(eller hur)..väl där ser jag en skylt manlig streaptise kl 22..wow det hade jag alltid velat se...det var ju massa folk så vi tog plats redan kl 9 vid scenen för jag ville verkligen ha plats längst fram när jag skulle få se  på puddingar...vad som hände innan skall jag berätta strax efter  jag skrivit om stripteasen...puh..väntade o väntade o när ridån äntligen går upp kommer hög musik o vi är glada i hågen o förväntansfulla ...in på scenen kommer en mörk kille i uniform..wow tänkte jag ..jag skrek  så kom han fram där vi stod o han var den fulaste kille jag sett i hela mitt liv..han var 150 lång och riktiga apfötter såååå osexigt..jag börja ju o skratta..så ställde han sig framför mej o carina o drar av sej byxorna såvi får nästan arselet i fejan vi kunde till ock me se alla finnarna i rumpan....puuuhhh så osexigt att man mådde illa ..var nära o bli lesbiskt efter detta ugghhh..en skada jag fått för resten av livet...

Av Louise samuelsson - 15 oktober 2008 21:54

kolla alice mage...5 dagar kvar till beräknad förlossning..är hon inte söööttt..

Av Louise samuelsson - 15 oktober 2008 21:44

skulle ta ett oskylldigt foto på Sara och carro...Ann ser du sarA ÄR inte oskylldig inte...och jag lollo som är så pryyyd ..hoppas inte din mamma kommer o gråta nu...förhoppningsvis har du ej glasögona på så du ej kan se att de har händerna på varandras bröst utan att skämmas...Du kanske borde vara me din dotter i stallet lite mer så du vet vad hon gör...borde ju vara safe när jag e me men nu funkar inte det längre...

Av Louise samuelsson - 15 oktober 2008 21:35

McDonalds ville öppna restaurang i Ludvika skrev en upprörd Ludvika-bo följande insändare i lokaltidningen:
Släpp inte in MC Donalds

Nu är det allvar! Hur kan ni kommunalpolitiker i Ludvika ens tänka tanken att släppa in MC Donald’s mitt i stan? Ni har tydligen ingen aning om vad MC-klubbar ställt till med. I andra städer görs allt för att få bort dem från centrum, men i Ludvika ska de få bygga lokal vid Sockenstugeparken! Ett prejudikat i så fall. Då är väl MC Bandidos snart också är här. Nej, ska de vara här så finns det bara en park som är lämplig, nämligen tekniska kontorets Maskinpark på Gonäsvägen. Ni fattar ju inte!

Av Louise samuelsson - 15 oktober 2008 21:31

- Folk skämtar om min vikt.
- Äh, ta det lugnt, upp med hakorna

Av Louise samuelsson - 15 oktober 2008 21:23

Tack snälla susanne för din fina skultur....

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards