Alla inlägg den 24 oktober 2008

Av Louise samuelsson - 24 oktober 2008 21:44

Det här är  maielouisese look alike ,behöver inte nån närmare beskrivning ...ni fattar marie-louise ÄR cruella upp i dan.......Kolla själva!!!!

Av Louise samuelsson - 24 oktober 2008 21:38

Tänk på detta nästa gång du gnäller på ditt jobb!!!!

Av Louise samuelsson - 24 oktober 2008 21:34

ingen tv många barn!!!!! här har jag lösningen...

Av Louise samuelsson - 24 oktober 2008 21:32

Mamman till sonen:
- Jag har hört att du börjat svära....
- Jaså, vem har sagt det om jag får fråga?
- En liten fågel viskade det i mitt öra!
- Och dom jävlarna som jag har matat hela vintern!

Av Louise samuelsson - 24 oktober 2008 10:59

Ska man inte vara glad då?? när fan ska jag må bra?? är så trött på allt nu..miin vikt ja den pratar v nte om hehe jag har gått upp 2.1 inte 3 som jag trodde..så jag måste ta tag i allt nu ..måste ta tag i mtt liv nu..känner mej som om jag vore 97..idag skall jag köpa mej 2 stavar..och skall verkligen andvända dem..pluss gymmet..besch 2009..hehehe kanske ska förtydliga mej ang stavarna för nu vet jag va mina vänner tänker jaha..mina snuskiga vänner somfått mej att bli halv lite smått snuskig..alltså sånna man går med..en i varje had o hanka sej fram me dem...puh tantvarning ..skiter jag i...min man sa att det e bara gamla tanter som går med sånna..men jag e ju en gamal tant ju..inte kattenär de bara dom som gör det..nu jäklar på med stavarna o inme lurarna o på me dunket...så ser ni nån från imorn som ser genererad ut i kba som är ute o går  med sina stavar så e det förmodligen bara jag..

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards