Alla inlägg den 11 oktober 2008

Av Louise samuelsson - 11 oktober 2008 23:54

Två nunnor var på resa till Köpenhamn. Där gick de in i en butik som sålde sexhjälpmedel för att köpa var sin dildo. De kikade intresserat på allt som fanns att få. Till slut tog de mod till sig och gick bort till disken. Expediten såg på dem och frågade om det var något han kunde hjälpa till med. Då svarade den ena nunnan mycket blygt att hon gärna ville ha den dildon där borta — och pekade diskret på en dildo i en hylla. Expediten packade in den, fick betalt och frågade så den andra nunnan om det var något han kunde hjälpa henne med.
"Ja, jag vill också ha en dildo — den skotskrutiga modellen..."
Expediten tänkte efter.
"Skotskrutiga? Nej, tyvärr, det har vi inte."
"Joo," sa den andre nunnan, "den står där" och pekade på disken. Expediten tittade dit nunnan pekade, så snodde han runt och ropade bak mot lagret:
"DU RUBEN! SKA DU SÄLJA TERMOSEN DIN?"

Av Louise samuelsson - 11 oktober 2008 23:30

Är det hit du åker när du åker hem????+ hoppas inte det?? ugghhh

Av Louise samuelsson - 11 oktober 2008 23:22

Kaos kaos det är vad det är i stallet..imorn är sm slut tack o lov..vart på hoppkurs för ankan idag me och det gick super bra..bob var bättre idag..sedan kom mat tebaka te kaoset ..jag var i stallet kl 5 o städade puh ..

jaha min vikt dårå..jo jag har syndaat men jag skall ta mej ikragen imorn igen..måste bestämma mig att bara ett mål mat om dagen o sedan pulver ialla fall tills jag gått ner typ trettio kilo..

är inte helt psykisk ok än ..jävla psyko typ...hehe. hoppas allt vänder snart.


Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards