Alla inlägg den 6 oktober 2008

Av Louise samuelsson - 6 oktober 2008 23:48

Jaha,,,im back..flera har undrat om jag verkligen tänker snusk hela tiden  och svaret är tamefanimej ja..eller nästan ja. jag tänker ju alltså inte snuskigt snusk jag ser bara penisar överallt...som sagt penisförbannelse jag har hahaha..det är sjukt . jag tänker inte perversa sidan jag tänker fina sidan eler hur katten ska jag förklara det...ganska oskylldigt, men jag märker ju på alla mina vänner de älskar ju också o prata om penis. vissa e mer blyga o svårflirtade innan de sätter igång o pratar. jag får alltid i gång alla!!!! jag lovar..de som känner mej vet att jag inte e pervers typ eller ngt bara ganska galeno tokig ...men som sagt typ ticcks eller va det nu heter ...som idag i fiket så sa världens goaste ungar..te mej o sara att taskigt om man heter ann al. tänk om ann hade gift sig med en gubbe som hette al i efternamn hahaha så ringer man te na så svarar hon ann al!!! coolt det har satt sig på min hjärna , undra om nån stackare heter det? ja jisse fattar ni vilka tankar jag har. 40 år o tänker som en 15 åring om ens de tänker så...halleluja...

idag har eve hoppat för björne me lillen och bob o det gick superbra..lillen e svår men eve älskar han så de blir nog bra.. det skall ju vara en utmaning..fredrik tack snälla för att du låter eve rida han!!!!'

Hanna vart på inebandy som vanligt...guud vad jag stavar illa orkar inte backa o rätta te det...

Av Louise samuelsson - 6 oktober 2008 13:28

Blev så glad igår fick ett prestentkort på bergakungen av sussen ...tack jag älskar ju o gå på bio ...jippiiiiiiii..nån som vill gå me????????

Av Louise samuelsson - 6 oktober 2008 13:07

nu dag o nya beskymmer..idag skall jag väga mej på xtravaganza puh..men jag vill det nu när jag börjat o äta igen..hur veet jag att jag gör rätt?? jag vill bara gå ner i vikt nuuuu..jag håller på och bli tokig..pulvret funkade inte alls för mig..blev psyko mer än vd jag vanligtvis är.men maten meten fasiken va ssvårt det är. men det är så intresant att läsa om allt som jag gjort denna tiden men jag är så invan med att äta lightgrejer att jag får ångest av att inte våga prova..hela mitt liv ger mej  ångest just nu..när skall allt börja flyta på?

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards