Alla inlägg den 12 oktober 2008

Av Louise samuelsson - 12 oktober 2008 23:10

Linda och magnus bröllops foto som vi ej fått men som vi hitta på nätet ...hmmm hoppas vi får ett foto snart...

Av Louise samuelsson - 12 oktober 2008 23:02

Två väninnor står och pratar.
- Jag har en sån fruktansvärd huvudvärk idag.
- Tråkigt, men vet du vad min man gör när jag har huvudvärk?
- Nej.
- Han drar kläderna av mig och ger mig ett nummer på köksbordet. Då försvinner alltid huvudvärken. Det skulle du prova.
- Det låter ju bra. Är din man hemma i kväll?

Av Louise samuelsson - 12 oktober 2008 22:59

1) Efter en timmes simmande i en allmän pool har du fått i dig en halv liter urin.

2) Under en genomsnittlig dag har du indirekt kommit i kontakt med 15 penisar, till
exempel genom att ta i dörrhandtag.

3) En genomsnittlig persons årliga intag av snabbmat innehåller 12 könshår.

4) Under ett år sväljer du 14 insekter medan du sover.

5) Under ett år skakar du hand med 11 kvinnor som nyligen onanerat och glömt tvätta händerna.

6) Under ett år skakar du hand med 6 män som nyligen onanerat och glömt tvätta händerna.

7) De flesta män tvättar överhuvudtaget inte händerna efter att de varit på toaletten.
Tänk på det nästa gång du är på krogen och äter jordnötter från skålen på bardisken.

8) Under en genomsnittlig bröllopsmottagning har du en hundradels chans att bli smittad med
munherpes från en av gästerna.

9) Du andas dagligen in en liter av andra människors anala gaser.

10) Tandläkare har rekommenderat att tandborstar bör hållas på ett avstånd av minst 2 meter
ifrån toalettstolen för att undvika att luftburna partiklar härrörande från spolningen
fastnar på dem.

11) Du tillbringar sex månader av ditt liv på toaletten.

12) Att bita på naglarna är som att slicka rent toalettstolen

Av Louise samuelsson - 12 oktober 2008 22:28

Min kamp denna helgen är över huuu..jag har syndat sedan i frdags fick ngt knäpp...ska gå te viktcentrat imorn med svansen mellan bena...men imorn ska jag ta tag i allt igen...kan ju inte sabba det nu...jag är så arg och besviken på mej...vill inte vara fet olycklig...jag skyller på att jag haft mkt i huvet allt vart kaos..bra o skylla på ngt snyft..men men..livet är inte en dans på rosor..men jag skall inte ge upp nuuuuu...

Av Louise samuelsson - 12 oktober 2008 22:24

Är helt slut ..har städaat i 5 tim varje natt på klubben o är helt död...det verkar ha fungerat toppen på krk med allt i helgen..verkligen ett bra arragemang ...det lilla jag kan om sånt här ...

Men äntligen e det slut ..

Var hos svärmor o åt middag mummmmma..hon hade vart inne på min blogg och hon skämdes när hon såg vissa saker hehe förlåt Ethel...


Av Louise samuelsson - 12 oktober 2008 08:20

                Nu och då :70 talet: Längre hår
Nu: Längtar efter hår.
 
 70 talet: Ville ha en BMW
Nu: Vill ha ett hyggligt BMI
 
 70 talet: Slog runt i en hippiekula
Nu: Behöver en ny höftkula
 
 70 talet: Rolling Stones
Nu: Njurstenar
 
 70 talet: Blev kallad till rektorsexpeditionen
Nu: Ringer till rektorsexpeditionen
 
 70 talet: Klarade körkortstestet
Nu: Klarar syntestet
 
 70 talet: Rökte gräs
Nu: Rensar ogräs
 
 70 talet: Krossa systemet!
Nu: Uppgraderar datasystemet
 
 70 talet: Hårdrock
Nu: Hård mage
 
 70 talet: Fri sex
Nu: Sexfritt
 
 70 talet: Trimmade bilen
Nu: Får allt fler bilringar
 
 70 talet: Surt godis
Nu: Sura uppstötningar
 
 70 talet: Sjöng protestvisor
Nu: Behöver tandproteser
 
 70 talet: Vaken till 5
Nu: Vaknar 4
 
 70 talet: Hår på bröstet
Nu: Hår i näsborrarna
 
 70 talet: Hängde på disco
Nu: Det mesta på kroppen hänger
 
 70 talet: Kollade "Den sista färden"
Nu: Ringer efter färdtjänst
 
 70 talet: Rockband
Nu: Bråckband
 
 70 talet: Solade naken
Nu: Ligger påklädd under parasollen
 
 70 talet: Brände flaggor
Nu: Bränner CD skivor
 
 70 talet: Ute och röjde
Nu: Hemmorojder
 
 70 talet: Rödstrumpor
Nu: Stödstrumpor
 
 70 talet: Ville resa till alla jordens kontinenter
Nu: Vill ha hjälpmedel mot inkontinensen
 
 70 talet: Fick recept på p-piller
Nu: Får recept på sömntabletter

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards