Alla inlägg under november 2008

Av Louise samuelsson - 26 november 2008 10:55

Idag har Anna fått en liten gosse ..grattis grattis..hoppas allt gått bra!! guud va spännande ..kram

Av Louise samuelsson - 26 november 2008 00:18

Ikväll var jag o eva på bio...vi bunkrade upp godis o popcorn o hade inte en aning om va vi skulle se ..en vampyrfilm hade vi aldrig provat o prova ngt nytt måste man ju..Filmen var helt underbar man blev kär ...jag vill bli en vampyr,,,ååå om man kunde vara så nykär!!!!!!!!!åååå jag o eva var förstummade...i bilen hem tänkte vi på våra gubbar puh..

-eva fryser du älskling ska jag hämta lite te och ett par sockar....(micke) evas önskan att micke skulle vara halvnaken när hon kom hem med vetlock och vampyrtänder som bara slängt upp na på köksbänken...sexigt..men istället kom hon hem till svart mörkt hem där alla sov ..micke låg i sängen snarkandes o fisades...jaha där försvann den romantiken för denna kväll...hihi..

och inte större lycka för mej heller!!dick kan ju inte kamma håret bakåt för han har juinget hehe...SE FILMEN!!!!

Av Louise samuelsson - 25 november 2008 16:32

Av Louise samuelsson - 25 november 2008 16:29

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards