Alla inlägg under november 2008

Av Louise samuelsson - 28 november 2008 11:28
JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes

Av Louise samuelsson - 28 november 2008 11:01

En tant på hemmet åker fram o tillbaks i korridoren med sin rullstol och leker bil. En gubbe stoppar henne först för fortkörning ,sen för vårdslös körning. Till slut kommer han ut från sitt rum naken,med ett präktigt stånd! Då säjer tanten. Oh nej , inte alkoholtesten igen!!!

Av Louise samuelsson - 28 november 2008 10:50

Av Louise samuelsson - 27 november 2008 23:47

Mitt sista statistjobb var den som viskar en psykologisk triller med bla pernilla august och li bosen och anders ekborg...det var såå kul..jag var fånge på ett kvinnofngelse...jag var skitsnygg ..ska scanna in bilder så ni får se vackra ja ..jag fick komma tillbaka 5 ggr..spännande..jag fick komma in vid skogome anstalten ..spännande. men själva fängelset var uppbyggt i en källare i delsjön..fascienrande hur det blev i verkligheten när allt var klart...jag var tvungen att röka massa o det var inte enkelt med tanke på hur bra jag varpå att röka...jag fick sparka undan stolen i matsalen för pernilla august...det var coolt jag verkligen levde mej in i rollen som fånge..guud va sexi jag var..tror det stod kkv på alla mina kläder...så nu ska jag te filmcafe o skicka mitt cv lite här o där...så får jag gjort nåt ialla fall mer än mcka skit...

Av Louise samuelsson - 27 november 2008 23:34

Segt idag me puh..samma rutiner som alltid ...inte mkt stora ändringar idag inte...lilith vart hos vetrinärren idag men jag vet hur det har gått snyft..hon står i gröna stallet just nu...vet ej om hon kommer tebaka eller inte..saknar shalom så..o ragge...

Idag fyller Anna år grattis grattis...ttror det vaar 17 år...

jag vill göra ngt kul...fasiken va allt e trist..den där jäkla låten e på min skalle hela tiden ronke balle ronke balle jag bllir tokig...faan kanjag inte ha nån låt typ christer sjögren isället för eddy meduza...nä 40 bast o har runke balle i huvet ..snackaom normalt...

kan nån komma hito städa..jag har börjat men haaaaar inte lust mer..har fått upp stakarna o stjärnonrna i nytvättade fönstrena inte illa...ihaoo..

ska söka lite statistjobb tror jag det e ju så himla kul..

ngt måste jag hitta på..kanske blir jag av med jäkla ronke balle på hjärnan då...

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards