Alla inlägg under november 2008

Av Louise samuelsson - 27 november 2008 02:36

Finns det ngn mer än jag som lider av sexpratmissrukning..???? allt jag säger blir snusk...alla jag pratar med kommer jag in på snusk....även om jag inte börjar så bara det kommer...elller e det tics?? tänker mkt på detta jag e ju faan inte normal....många kan nynna på låtar som abba , madonna men jag vad nynnar jag på ?+ jooo ronk balle!!! shit va frisk du e lollo....jag skulle vilja hitta nån likasinad så jag inte behöver känna mej ensam onormal...

Av Louise samuelsson - 27 november 2008 02:32

Kl är snart halv 3 o jag e fortfarande pigg inte bra...imorn skall jag skriva en jttefin men jttesnuskig julvers jag fick av en kompis....MEN VARNING DEN E JTTESNUSKIG.....SÅ RAMBÄCK ,JOHANSSON , ANN, CRAMER Kolla för guds skull inte ...ni kommer inte tro jag e klok men jag måste skriva den för den e rolig men väldigt pervers!!ville förvarna er så ni inte skäller på mej sedan!!halleluja..

Av Louise samuelsson - 27 november 2008 01:10

signe och abbe o hebbe är bara sååå goa...alice är en toppen mamma tar väl hand om dem..har valparna mkt löst i hemmet nu tar in dom te sej på natten o när vi inte är hemma..försöker o ta ut dom flera ggr varje dag för toalettbesök...dom är jtteduktiga....

Av Louise samuelsson - 27 november 2008 00:32

Började banta idag kl 9 o det balla ur kl 3...bra va..e såå stolt över mej själv om ni bara visste..var på granngårdens klubbkväll o där seerverade de snacks o kakor o lite ostar o gott...tror ni att jag sket i att inte äta?? neeej det e ju ofint att inte smaka när de bjuds..o jag vill  ju inte vara ofin...jag o nicole käka som bara den ...r.e.s.p.e.k.t.....

Kl nio kom goingen micke på tvn guud va han e het..jag o ann slåss om han..fast jag e ju lite mer försynt än ann ...jag skicka ett sms när hon hade skickat ett te mej där det stod lollo kolla hans blick!! jag svara bara snällt lilla gumman du är så smal nu att du skulle gå sönder om persbrant legat på dej...fick svar tebaka lollo jag kan vara ovanpå!!!kinky va?+ jag blev helt förnärmad..jisses amalia...

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards