Direktlänk till inlägg 13 februari 2009

Lugnet...

Av Louise samuelsson - 13 februari 2009 00:33

Ingen liza som ligger i mitt knä...inga barn som är vakna ...gubbn sover som en stock...peter har åkt hem...stollepeter hahahaha..mobilen är ovanligt tyst...jag borde gå o sova ..hoppas jag mår bättre imorn...saknar när det är livat...faan är det med mej eentligen..jag bore vara asglad ..vikten börjar gå neråt..jg mår bättre jag orkr mer...mitt liv är på väg teaka..inga matcher i helgen depp för det me....älskar o kolla..inga tävlingar i helgen...trodde jag skulle få mysa i helgen men hanna ska bort..eve ska ut ..och dick till scandinavium....men jaaa dååå..alla hjärtans dag ju...jo åter till varför jag borde vara glad ja har underbar barn, underbar man, underbar svärson (har nte alla hästar i stllet men men) haha..massa vänner..kanske inte massa men några,,,några vänner många kompissar...va katten saknar jag i mitt liv????kärlek kanske..?

 
 
Ingen bild

karro

13 februari 2009 01:26

men hjärtat!!! Jag har hört att det ryktas om bowling på sönd.... e de sant eller... köss köss

 
Ingen bild

synne

13 februari 2009 10:24

Grattis till viktminskningen.Vad står vågen på nu då??Du är duktig.Man kommer in i en deppperiod så det är helt naturligt.Låt det bara vara och gör ingen stor sak av det det lägger sig igen. Varför har du lämnat Lisa??Ska du para henne??"Ler" Du är duktig Lollo kämpa på.Kram S

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise samuelsson - 7 februari 2010 00:24

Min mamma ringde inte ens och gratulera mig... så mkt betyder jag..ska jag bry mej?? klart man gör fast jag vill inte..jag orkar inte bry  mej men en mamma e ju alltid en mamma..finns det nån som inte vill bli ä lskad av sin mamma tror inte det.. ...

Av Louise samuelsson - 7 februari 2010 00:10

Jag har verkligen världens bästa svärmor och svärfar.. Dom ställer upp i alla väder..älskar dom av hela mitt hjärta...dom är som om dom vore min riktiga mamma o pappa ....mina har ju aldrig funnits där inte alls....så träffa jag dick och fick en ma...

Av Louise samuelsson - 7 februari 2010 00:00

Idag har jag ätit skit men vad samma man lever bara en gång...hehe innan toy så var jag och handla jag körde hanna till lindås jag fixa på krk..hm full rulle.. Så kom jag till toy och där möttes jag av mia och fick en underbar blomma med kaktussa...

Av Louise samuelsson - 6 februari 2010 23:50


Vad ska man säga ...våga knappt titta på heidi idag...såg inte bra ut alls...på kvällen åkte evelina och massera henne och borsta henne...hon kändes lite bättre kanske fanns det hopp..jaha vad gjorde jag mer... kom 2 tim sent till toy pga heidi,,,,me...

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards