Alla inlägg den 2 februari 2009

Av Louise samuelsson - 2 februari 2009 09:31
JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes

Av Louise samuelsson - 2 februari 2009 09:28

Dom gör ju så man verkligen luktar bajs...fan känns som man skiter genom munnen..bara bajssmak i munnen hela tiden jag sprajar o sprajar ..inte hjälper det..så på några månader lär det inte bli ngt hångel...men jag luktar gärna skit o slem om jag kan bli av med mina hemska kilon...

Av Louise samuelsson - 2 februari 2009 09:22

Mår fortfarande jttebra...herreguuud jag har aldrig mått så bra när jag bantat...nu skall jag strax iväg till travaganza o träna ..jihaooo...jag sa från början att jag inte kommer o börja träna förrän i vecka 6 men det rycker i bena jag måste iväg nu ..hehe..jag längtar inte ens eter mat..jttekonstigt..

Av Louise samuelsson - 2 februari 2009 08:59

Igår åkte dom hem för visning..kommer japanare till helgen som skall titta på dom...och det känns jttebra..

Eve blivit erbjuden 2 unghästar i helgen men vet inte hur vi skall göra än..'jag vill bara att vi skall ha 2 st..

Som sagt det finns ett annat liv oksåå..

Av Louise samuelsson - 2 februari 2009 08:55

Min data balla ur igår kväll så jag kunde u inte skriva...snacka om abstinens..

dag 7 igår gick jttebra..

min bantarkompis hade tappat 3,2 första veckan så jag tycker vi är sjukkkkt bra..hanna spelade match igår och dom vann med 2-1..hanna gjjorde mål jag hundra kronor fattigare..

sedan far vi te gbg igen ..jag karro evelina  o hanna o sanna har fått ngt nytt och titta på.hehe skitkul..dom vann sin match me ..

Det finns ett liv bortom hästarna ..


Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards