Alla inlägg den 16 februari 2009

Av Louise samuelsson - 16 februari 2009 00:55

jag kom inte sist...p vår bana kom jag tvåa....självklart vann anders och jag tvåa...3a sanna och sist karrooooooo hahhahahahaha...på andra banan  tror jag peter vann eve kom sist..stakarn....hanna kom nog trea tror jag...

fattar ni jag gjorde fler strikar eller vad det nu hette....hehe..jag var grymm....dt är skitkul o bowla...

borde sova nu kl är mkt..skall till jessia imorn o vägas puh...

och liza kom hem idag ....hon ville inte lämna dom hon lade sig på rygg...kan tro hon har dt bra där..anders såg riktigt lesen ut när liza åkte..jag sa till han att han får ha henne hur mkt han vill...vi kan ha delad vårdnad om henne..hehe..passar bra nu när alla tävlingar drar igång...

god natt

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards