Alla inlägg under november 2008

Av Louise samuelsson - 30 november 2008 01:39
Av Louise samuelsson - 30 november 2008 01:34
JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes

Av Louise samuelsson - 30 november 2008 01:29

Det var två killar som satt o pratade då den ene sa...

-Jag vet inte vad jag skall göra min fru har blivit så slapp i hålet..

-Du kanske ska ta o pröva det andra hålet föreslog kompisen..

-Är du galen, svarade den andre ..då kan hon ju bli med barn!!!!

Av Louise samuelsson - 30 november 2008 01:29
JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes

Av Louise samuelsson - 30 november 2008 01:12

Det var tre dvärgar som var väldigt fattiga, så dom tänkte: vi är ju så små och
har så små kroppsdelar. Den förste dvärgen tänkte: Jag har ju så små händer så
dom måste ju va dom minsta i världen.
Den andre dvärgen tänkte att jag har ju så väldigt små fötter så dom måste ju va
de minsta i världen.
Den tredje tänkte att jag har ju en så liten pitt så den måste ju vara den
minsta i världen.
De tre dvärgarna gick till guiness world of rekord. Den förste dvärgen gick in
och sa att han tror att han har de minsta händerna i världen. Efter ett tag
kommer han ut och skriker:
- Ja, jag hade dom minsta händerna i världen.
Den andre dvärgen går in och säger att han har de minsta fötterna i världen.
Efter ett tag kommer han ut och skriker:
- Ja, jag hade de minsta fötterna i världen!!
Den tredje dvärgen går in och säger att han tror att han har den minsta
pitten i världen. Efter ett tag kommer han ut deppig och säger:
- VEM FAN ÄR Magnus Rambäck?????

Av Louise samuelsson - 30 november 2008 01:08

* Du kan skaffa choklad.
* Orden "om du älskar mig så sväljer du" har en äkta mening med
        choklad.
* Choklad kan ge njutning även när den har blivit mjuk.
* Du kan utan risk nyttja choklad medan du kör bil.
* Du kan få choklad att räcka så länge du vill.
* Du kan äta choklad även tillsammans med din mor.
* Choklad bryr sig inte om du biter i "nötterna".
* Två personer av samma kön kan äta choklad utan att bli kallade
snuskiga namn.
* Ordet förhållande skrämer inte iväg choklad.
* Du kan ha choklad på ditt skrivbord utan att förnärma dina
arbetskamrater.
* Du kan fråga en främling efter choklad utan att få en örfil.
* Man får inte hår i munnen när man äter choklad.
* Med choklad behöver man inte fejka.
* Choklad gör dig inte gravid.
* Du kan äta choklad vilken tid som helst i månaden.
* Bra choklad är lätt att hitta.
* Du kan ha så många olika sorters choklad du klarar av.
* Du kan aldrig bli för ung eller för gamal för choklad.
* När du äter choklad håller det inte grannarna vakna.
* Med choklad spelar det ingen roll, det är alltid gott.

Av Louise samuelsson - 30 november 2008 01:00

Nu sitter man här ensam igen...dick e på svensexa för benny...goa lilla benny som snart skall gifta sej med gosiga maria,,,guud vad skall jagha på mej på bröllopet??? kan man hitta ngt snyggt tält o ha på sej..dom gifter sig 13 december..o guud vad skall man köpa i present?? dom har ju alllllt....hanna o eve sover valparna springer runt o biter i allt hujedamej...Eve har tävlat idag och hon var jttenöjd men inte nån placering...hoppas sara var nöjd ..idag e sara på fest ihaooo hoppas hon träffar nån snygg lovers..behöver sej en karl nu för hon tafsar mer o mer på mej nu..jag e som en magnet hahaha..imorn är det km på krk spännande..anna har kommit hem med sin beis idag hoppas jag kan få hälsa på henne imorn..guud vilken söt bebis..jttehårig..


Av Louise samuelsson - 29 november 2008 00:46

Nu börjar familjen och lägga sej..eve presis kommit hem o hanna sover hos en kompis...gubben som vanligt zappar mellan tv kanalerna och är på väg o lägga sej..lugnet närmar sej gött..valparna galna springer runt o runt o bits..har haft dem ute flera ggr idag o det går jttbra..dom är redan jtteduktiga..Bantningen åt helvete!!dont ask meeee...

sedan har det inte hänt så mkt i mitt liv idag..imorn skall eve tävla saras pajen i susedalen...skulle egentligen haft med candy men hon skall tävla hemma på söndag o trän för björne på måndag så jag strök na..

Kollade på idol..johan åkte ut idag..helt rätt..han e störtgo kille men de andra är bättre..heja kevin!!


Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards