Alla inlägg under januari 2009

Av Louise samuelsson - 25 januari 2009 00:59

Häcken full inte hunnit med o skriva alls........tiden bara rinner iväg...igår var jag på ngt mkt bra bröderna cartwright på kajskjul 8 med after shave...super bra,,,verkligen..tyvärr drack jag 3 cider innan så jag var lite lullig redan på väg in...vi fick underbar kräftsoppa till förrät,,,,och sedan fick vi ngt grillat men det var super gott..verkligen..vi var tolv pers som gick..verkligen en lyckad kväll...vi alla gick för att fira jessicas 40 års kalas....Grattis grattis älskade jessica på din 40 års dag..

Fick fruktansvärd bra hjälp i stallet idag..Alltså fredag...Peter (hannas) kille var ledig från skolan och så sicka han ett mess te mej och fråga om jag ville ha hans hjälp i stallet för han var ändå ledig...ååå vilken super kille...stå ut med mej frrivilligt en hel dag när man kan ligga o sova...han borde få medalj för det...jag fick passa han (hehe) ända till halv 5 ju ...men vi hade jttemysigt ...mkt fika....hann vi med..

Av Louise samuelsson - 22 januari 2009 23:21

man mår bättre av att skriva av sig ...jag har inte ältat det i min hjärna idag alls..känns toppen ju ..jag är annars en tänkare tänker på allt..oroar mig för allt oroaar mej för mkt för allt hela tiden..inte bra.. det kan bli väldigt jobbigt faktiskt..är nån lite sur tror jag alltid att jag gjort ngt..att jag som 40 bast snart 41 inte kan fatta det...

I går skulle hanna ha med sig foton och några frågor jag fick ifrån jag var 15 år..hmm letade o letade fann mina gamla bilder..oj vilken minnen som kom fram både bra o dåliga...mest dåliga...mina barn har inte sett dom fotona på mej ..hanna vaart nog lite chockad hon har ju bara sett mej som tjock..hmmm..där är jag i baddräkt o träningskläder på nästan alla foton..tänk vad många olika livsöden det finns ..

Av Louise samuelsson - 22 januari 2009 23:04

Det är lite läbbigt här hemma ibland..flera ggr har jag känt att det är folk i huset fastän jag är ensam...har ju skogen i trädgården och i den skogen finns det en begravnngsplats och på stenen tror jag det stod att dom begravde folk som drabbats av pesten...puh..flera ggr har jag tyckt att jag kan se nån i spegeln men jag inbillar mej nog..eller inte..men det är snälla spöken för man är aldrig orolig...på nätterna är jag ju ofta vaken och många konstiga ljud hör jag..särskilt ifrån vardagsrummet..visst är det spännande ..jag kan se på hundarna också att dom reagerar på vissa grejr som jag gör..

Av Louise samuelsson - 22 januari 2009 16:24

äntligen kom brevet jag fruktat...dagen före julafton fick jag samtal från mammografin att det inte såg bra ut..hela julen var jag orolig ..dom sa det behöver inte vara ngt men du måste komma tillbaka 12 januari...puh,,så jag vart såååå orolig..men idag kom svaret på posten..det var inget!!!!!!!!!allt såg bra ut jipppppppiiiiii...en sten till föll...

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards