Alla inlägg under januari 2009

Av Louise samuelsson - 26 januari 2009 00:00

har jag gett upp innan jag börjat?..neeeej kära gud förlåt mej för mina synder jag ber dig ge min kraft att klara av detta nu från imorn..jag ber dig..!! sitter o funderar på om jag skall lägga mej...finns det ngt mer jag vill äta innan hehe...nej nu är jag så mätt så jag knappt kan stå upp..fasar för morgondagen .,,lollo det är bara 3 månader av ditt liv fyyy faaaan...jaja alla goa människor nu skall jag försöka sova god natt på er snälla be för mej att jag kan klara det kram på er!!!


Imorn börjar deppigbloggen!!!!!!

Av Louise samuelsson - 25 januari 2009 23:47

Nu fattar vi varför fredrik brottas...tror inte nån av oss är chockade ....

Av Louise samuelsson - 25 januari 2009 23:42

Av Louise samuelsson - 25 januari 2009 23:03

hahhahaa the valross har vägt in sej hos jessica idag ...imorn bitti bär det iväg te xtravaganza...fy katten ...jag har ätit o ätit iag ..inte bra..

allt har jag verkligen tryckt i mej..puh..hur känner jag mej?? nja vet inte riktigt nåt måste ja göra nu!!! jag kommer o vara hemsk människa nu det vet jag..men bara i några dagar sen går det bra klarar jag 5 dagar klarar jag det ..sist gång började jag  ju äta frukt på dag 2 snacka om att lura sej själv..verd lollo..


Av Louise samuelsson - 25 januari 2009 17:34

imorn bitti börjar jag mitt helvete ..men jag skall fixa det...skall upp till jessica o fota o skriva ikväll...före o efter bilder hehe..

hoppas jag kan få massa stöttning från alla jag kommer garanterat att gnälla bara på min blogg nu...gnällbloggen kan den ju heta kanske..

Nu har  vi kört peter hem...galning han är ..nu är dt tyst hemma igen hehe..goa lilla pojk....

vart i stallét nästan hela dagen o kollat på hopptävlingarna..mysigt..åt jttegod mat i fiket idag...mumma det var potatisgratäng och kött o svamp sås..


Av Louise samuelsson - 25 januari 2009 01:07

ja nu är ju kl över 1 så egentligen fyllde du igår...

men skriver detta inläägg som om det vore före kl 12...

Vaknade efter en underbar kväll ...tack lars bra jobbat..kände mej lite snurrig,,,guud vad jag var full tror jag för jag höll på o somna i slutet...drack underbara drinkar hela kvällen...taxi hem och pp tidigt ..tack o lov tog dick städningen i morse...han är underbar min man..hanna spelat 2 matcker- 2 förluster..skulle vart riktigt hålligång hos jessica idag ..men tack gode gud var alla trötta ssen gårdagen så vi kom hem i tid...puh..

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards