Alla inlägg under januari 2009

Av Louise samuelsson - 22 januari 2009 10:41

idag torsdag och jag vaknar mår bra ..det första jag funderar är ååå vad skall jag äta idag ..skall synda som katten fram till söndag då jag skall sätta igångmed pulvret puuuh..känns bra..otroligt att ett liv kan handla så mkt om mat..jag är den enda i hela min släkt som väger över 80 kg ..vi har inte en enda som är fet i min släkt så blev jag det hehe..alla i min släkt är pigmeer och smala..orättvisst...men jag är goare och snällare  hehe kan ju hoppas ialla fall..idag skall jag till kungsmässan och köpa mig gympa dojjer ..och lite make up så jag piggnar till..är inte så bra på make up men  mina tjejer tycker jag skall make uppa mej..hehe ..jag är skitdålig på det..så tjiiing så länge..

Av Louise samuelsson - 21 januari 2009 23:20

Jag och evelina var på bio wallander...hämnden...ganska seg ..tur att det finns popcorn o godis...men värst var det att det satt en man bakom mej och verkligen käka snor vidrigt han satt o drog in hela tiden o svalde...guud vad jag mådde illa ..han var verkligen vidrig..jag var nära och säga te han att gå ut o hosta upp en liter snor och komma tebaka sen...puh..kanske hade filmen vart bra utan snor..

Av Louise samuelsson - 21 januari 2009 23:11

KURSER för män 200 9  

SLU:s fristående kurser för män  V T-0 9 

Kurs 1

Hur man fyller på ispåsar
Kursen går igenom varje arbetsmoment med diabilder.

Kurs 2

WC-papper. Är det sant att toalettpappret växer ifrån pappershållaren?
Diskussionsgrupp

Kurs 3

Är det möjligt att lyfta upp toalettringen innan urinering?
Och hur lägga ner den igen efter urinering?
Mycket praktiska övningar

Kurs 4

Efter middagen: Flyger de smutsiga tallrikarna själva till diskhon?
Lösningar och exempel på videoband.

Kurs 5

Lär dig att hitta saker, börja med att ställa de på de rätta platserna
istället för att gapa och vända hela lägenheten upp och ner.
Öppen forum

Kurs 6

Att ge blommor till din älskade skadar inte din hälsa
Bilder och ljudband

Kurs 7

Våga fråga efter vägen när du inte hittar
Berättelser ur verkliga livet.

Kurs 8

Är det genetiskt möjligt att hålla tyst när frun kör bilen?
Körsimulator

Kurs 9

Lär dig skillnaden på fru och mamma
Rollspel

Kurs 10

Hur man lär sig att älska shopping?
Andningsteknik, meditation samt mental träning.

Skicka vidare till kvinnor som vill ha något att le åt
och till män som kan ta detta.


Av Louise samuelsson - 21 januari 2009 11:03

usch vad orättvisst det kan vara livet..igår kväll blev peter kompis ihjälkörd 17 år gammal..fruktansvärt,,livet kan ta slut i en handvändning..man borde vara mer rädd om varje dag en vet inte när det är den sista..jag vet inte hur olyckan gick till ..jag inte en aning om vem pojken är men ändå kände man smärta..hanna var okså jtteledsen fast ingen av oss träffat han..men men..man får nog sina tankar..17 år har ju knappt livet börjat..men jag tänker alltid allt har sin mening ...?? men vad är det för mening att ta bort en 17 åring eller barn överhuvud taget..??

Av Louise samuelsson - 21 januari 2009 10:58

Ska snart dra till stallet o göra klart allt jipiiiiee...tycker inte det är kul alls ..kanske är det för jag hatar o frysa eller ngt..vet inte..eller så har vi för många hästar..tänk vad underbart o bara haft en..nu när jag kommer o börja med mitt pulver igen kommer jag inte o vara där alls på kvällarna ..så i 9o dagar får ni fika utan mej ..snyft..jag måste för annars klarar jag det itne.jag skall träna göra annat på kvällarna...jag gör klart allt på dagen så eve bara kan rida hästarna..jag måste stoppa mina fällor..jag älskar ju o fika skulle lätt kunna vara med i fik sm...

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards