Alla inlägg under januari 2009

Av Louise samuelsson - 27 januari 2009 08:33

Vaknade klarvaken halv 8...jag är ju ganska morgontött av mej...åkte till stallet och gav dom hungriga stackarna mat...slog mej en tanke vad underbart det är överallt på mornarna...rofyllt ..hehe ..körde hanna till skolan och nu är jag här..skall snart värma mig en påse pulver...jihaoo

Vad händer idag?? ta ut hästarna mocka sedan kommer älskade karro o hennes kompis och skall fixa naglarna på några av tjejerna..mina tjejer skall okså få fast efter skolan...


joo

Av Louise samuelsson - 26 januari 2009 23:58

at misslyckas betyder inte att jag är misslyckad,
det betyder att jag inte har lyckats ännu.

Av Louise samuelsson - 26 januari 2009 23:13

Såg på en film på tvn om en kille som hade fruktansvärda vårtor över hela kroppen ..det var fruktansvärt dom kalla honom för trämannen,,,

Jag kände mej lessen i hela mej ...fy farao här gnäller man för att man är fet...kan lova att han hade bytt med mej,,guud vad jag hade velat hjälpa honom,,tänk vad många olika livsöden det finns..ganska hemskt när man tänker på det..

Av Louise samuelsson - 26 januari 2009 23:06

Första dagen avklarad ...fy farao  jag frusit jag är sur jag är konstigt nog inte hungrig...men jag vart yr hela dagen...verkligen redan kl 11 börja jag o var jtteyr hemskt...hoppas det går över..jag vill verkligen klara detta ..vill göra min familj stolt över mej..bara jag kan göra ngt åt detta..bara jag har gjort denna kropp ...puh..


Av Louise samuelsson - 26 januari 2009 10:38

körde o köpte pulver idag...puh vad gör jag..??? jag har inte tatt min första påse än och jag är redan hungrig hur katten ska detta gå hehe..jo jag ska klara det ...det ska jag...min sista chans..ska snart intaga min första påse och njuta....jihaooooooo

Av Louise samuelsson - 26 januari 2009 00:00

god natt alla goingar,,,hoppas jag är piggare imorn idag är jag mer död än levande...kram till alla som stöttar mej!!!imorn går jag in på dag 2 ihaooooo...god natt

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards